dilluns, 10 de gener del 2011

POTSER QUE ENS POSEM LES PILES !!!

Després del torrons, i bici nova, he fet un parell de sortides amb la nova joia de la corona, i la veritat és que ja ens entenem força bé.
Vaig anar a fer trialeres de pujada i corriols de baixada amb força pedra, a un ritme molt tranquil. A les baixades va com una fletxa, i passes per allà on vulguis !!! això si en un corriol vaig fer una mini estrenada, vaig deixar la bici ben aparcada en un arbre i jo vaig saltar per davant (de peus!!), tot ok.
El dia de reis tenia una mica de feina, ara ja sabreu perquè tinc bons contactes, i perquè tinc bici nova.

Ara que tinc la nova querida, tinc l'amant una mica abandonada, i vaig decidir fer una escapadeta d'amagat. Apart aquests dies tinc l'esquena cascada.
Per tant sortida amb la bici de carretera, tenia decidit anar a un ritme molt i molt tranquil, sense forçar en cap moment.
Vaig tirar cap a Argelaguer, Sant Jaume, Castellfollit, Sant Joan Les Fonts, La Canya, Olot, parada a ca la Guapa de 2 minutets, ja que portava 1 hora, i una mitja impressionant de 21 km/h.
Després cap a Can Xel, Santa Pau, i al arribar a Mieres, vaig trencar direcció el Collell, on vaig parar 5 minuts a fer un queixalic, ja que portava més de 2 hores, i la mitja impressionant de 22km/h., a partir d'aquí, Sant Miquel de Campmajor, i canvi de xip, em trobo descansat i decideixo forçar una mica fins arribar a Banyoles, on torno a posar el ritme tranqui fins a casa a Besalú.
Al final 75 km i una mitja de 25km/h, però el millor són les bones sensacions per la baixa forma en que estic.
És una ruta que està molt bé, i per això he trobat molts ciclistes, i mots fent-la en sentit contrari, que és més dura.
Bé sant tornem-hi a guanyar-nos les garrofes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada