dimarts, 18 de gener del 2011

OBJECTIUS 2011

De moment m'està costant molt agafar certa forma (que no sigui rodona), però bé paciència., i sobretot km.
Si tot va bé me marcat una serie d'objectius, tots ells acord amb la meva suposada capacitat, o sigui que no faré cap bestiesa, tot i que per mi estan prou bé.

En quant a la bici de carretera:
- Terra de Remences (la curta).
- Marxa de les Goges (curta), ho decidiré a última hora ja que m'intimida una mica, ja que no sé si hi va gent de meu nivell o semblant, i tampoc es tracta que arribi l'últim a 1 hora del penúltim).
- Depenent de com vagin les marxes anteriors, i si trobo algú que si vulgui apuntar amb mi, m'agradaria anar a alguna altra que fan, però això ja es veurà.

En quant al Btt:
- Totes les pedalades populars que pugui de la província de Girona (Maià, Besalú, Fontcoberta, Oix, Sant Jordi Desvalls, Santa Pau, Tortellà ...)
- Artec (si es fa), m'agradaria anar-hi a fer la de 70 i pico km, que per mi ja és un extra important.
- Pedals de Serrallonga.
- Maratón de los Monegros (li vaig prometre a l'Eruk).
-I totes les bestieses que es pugui.

També vull mirar de tornar a fer una mica de trekking, almenys 1 cop al mes, bastiments, pic de la dona, Taga, Vallter-Núria, que ja ho trobo a faltar.

També és molt important anar trobant companyies per anar aconseguint tots els objectius, sempre és millor compartir la felicitat.

O sigui que potser que m'espavili que tindré l'agenda una mica plena. Això sí ha de se compatible amb al vida familiar, que realment és el motor que em fa funcionar.

VINGA DONCS, SOM-HI !!!!

1 comentari:

  1. Aixi m'agrada, que tinguis els objectius clars, perque el que es jo,nom se ni que fare la setmana que ve, jajaja.

    ResponElimina