diumenge, 16 de gener del 2011

COSTA ARRANCAR !!!

Carai com m'esta costant posar la maquinaria apunt, fa anys i anava 3 o 4 dies i ja començava a notar que la cosa millorava, ara.... buf, això no tira !!!!
Dimarts vaig anar amb la de carretera a fer un volteta cap a Beuda, Maià, i desprès fins Argelaguer per completar uns grans 30km, amb un mitja rídicula, hi havia excusa ja que els 84km de diumenge havien deixat "huella".
Dijous hi havia d'anar, però com que divendres tenia festa, em vaig reservar.
Divendres al final vaig treballar, però com que dissabte tenia cangur, em vaig esperar.
Dissabte no tenia cangur, i vaig aprofitar per anar amb els nens a l'Aplec de Sant Fruïtos.
I avui diumenge em quedat amb més famílies amb nens per anar a fer una excursioneta al volcà Margarita.
I he aprofitat per anar fins al pàrking on surt l'excursió amb la bici de carretera, sensacions pèsimes, em feien malt les cames, i tinc comprovat que porto una velocitat 5km inferior a la que portava fa 2 o 3 mesos. O sigui me arrossegat bastant, i quant he vist que arribava tard, apretada... i encara les cames han respost un mica, i he acabat amb bon regust de boca, això sí 30km i 1:20, de Besalú fins el parking després de Can Xel.
La caminada molt bé, aquestes nens són un jabatos, amb quatre pals i no sé quines històries dels gormitis han feta tota la ruta sense queixar-se.

Vinga doncs, esperem aprofitar bé aquests mesos, per arribar pletòrics al Rerra de Remences.

1 comentari:

  1. Anims noi,que jo avui he anat a Rocacorba amb la Lidia i el meu germa petit en Kel,i m'han deixat destrossat,pero he aguantat pels meus collons, jajaja,pero al final estaban tan cuits com jo,algun consol hem de tenir ....

    ResponElimina