dimarts, 21 de setembre del 2010

PEDALADA CANVI CLIMÀTIC I CAN COSTA

Diumenge tota la família vam anar a la pedalada contra el canvi climàtic. Hi havia força gent, això sí sempre som els mateixos. El dia que hi hagi un terratrèmol, tota aquesta gent no hem de patir per res, ja que és impossible que la casa ens caigui a sobre, si no hi som mai!!!
La veritat va ser una volta curta, divertida i interessant. M'agradaria felicitar els pares que normalment no van en bicicleta per fer l'esforç de venir en sortides així, per tal que els seu fills puguin disfrutar pedalant, i de pas algun s'engresca. I a la gent que no surt de casa, ni que li organitzin tot, i li donin totes les felicitats, ull el dia del terratrèmol.
A la tarda tota la família cap a Sant Ferriol, que n'era la festa. Això sí hi vam anar amb cotxe. Bon lloc per gaudir del paisatge, ambient, i els nens corrin i saltin com uns desesperats.

Dilluns estic fet una croqueta, i res millor per solucionar-ho que fer un can Costa. La veritat és que no estava gaire fi, vaig sortir amb la jaqueta prima i sense menjar res. Pujant al Candell ja se'm fa dur, i estic suant molt. Vaig fent tranquil·lament fins a Can costa, paro i em trec la jaqueta.
Començo la pujada, i la cosa no tira, al contrari de l'altra dia les cames no tirant i amb les pulsacions pels núvols, intento recuperar-me, però avui no és un bon dia. Tot i això, i poso el màxim esforç, arribant a dalt ben fos, amb 19:32. Amb molt més esforç que l'altra dia, molt males sensacions i 40 segons més. Buf... s'ha de saber patir.
Després acabo d'arribar al Sagrat Cor, on paro un estona, en la qual arriba un altra betetero, la fem petar una estona i baixem junts, cap a l'atmetller, Candell i per carretera cap casa (ja que el riu ja no es pot creuar, quant plou el passallis sempre queda inundat. Al final 14 km en 58 minuts.
El temps pinta molt malament, així que a pedalar quant es vegi alguna clariana.
Apasiau.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada