dilluns, 13 de setembre del 2010

DESFRENADA 2010

11 de setembre de 2010, gran dia pels desfrenats. Segur que hi han coses a millorar, però crec que va anar molt bé. De cares a l'any que ve segur es milloren, ja que els desfrenats tenim la sort de tenir un grup de gent, que són uns "currantes".
Molt bona assistència, encara que ens avisaven que aquest any hi havia menys gent a les pedalades.
Jo estava al primer avituallament, tot i que al cap de poc em vaig desplaçar un metres, per posar-me darrera el cartell de llarga i curta, ja que algú es despistava (és que no es pot anar tant ràpid!!!), em vaig passar més d'una hora dient: llarga cap allà, llarga cap allà !!! tot i això m'ho vaig passar molt bé, perquè entre que veia i deia algo als coneguts, i la gent que et va fent algun comentari, em va passar l'estona volant.
El que crec que havia de guanyar, ja que el primer es va saltar algun tram, era en Llordera, quant encara era a l'avituallament, va arribar ell, no havia vist mai que el primer classificat es pares, i sí el tiu es va parar, va fer una cocacola tranquil·lament, i quant ja havien passat 3 o 4 bikers, ens va donar les gràcies i va arrencar a tot tai. El tiu anava sobradíssim, a part de ser amable i agraït. Felicitats.
Un cop ja era a dalt va passar en Marc de Maià (aire lliure) com una moto, feia la curta, i no sé com m'ho vaig mirar que li vaig dir que en tenia 7 o 8 a davant, i resulta que anava primer i sobrat. I ell que anava apretant a veure si els atrapava, sense voler però el vaig ben motivar!!! ho sento, però ja et va anar bé. Felicitats.
I res amb els de davant de la llarga en Cesc d'Argelaguer, en Pere de Maià...el cunyao, en Molas, en Power, en Pere Torrent i molts d'altres.
Em feien enveja, però amb la cara a fets pols que feien, però un dia que no pateixo ja va bé.
Cap al final va arribar en Carles Torrent (sí sí el ciclista), anava 3 d'últim, això sí feia el millor que pot fer un gran ciclista com ell, acompanyar el seu nebot a fer la pedalada, la veritat és que feia goig veure !!!!
I res recollir-ho tot i cap al pavelló, on m'esperava la família.
A la tarda cap a la platja, cap al tard feia fred i tot. A vespre sopar amb els amics i a dormir.
Diumenge vam anar a caminar per la fageda, s'hi estava de fabula, sota l'ombre dels arbres. I a la tarda amb la Teresa, els nens, cunyats i nebots, amb anar amb les btt i cadiretes fins al Corral (sobre el camping de sant ferriol), em vaig deixar mitja vida per pujar el candell amb el plat mitjà (i sort que en Ferran no és gros). Bona pedalada en família i cap a casa, que demà sant tornem-hi.

PD- Gràcies a tots els assistents, per les ganes i el comportament que heu tingut, dona gust fer una pedalada per gent com vosaltres.
I també aclarir que jo sóc col·laborador, o sigui ajudo amb el que puc i quan puc. Però que tota la feina la fet un grup de gent que tots ja sabem qui son i no anomeno ja que no m'agraderia deixar-me ningú, però crec que ells són els principals protagonistes d'aquesta gran pedalada. MOLTÍSSIMES GRÀCIES.
I ara ens tocarà nosaltres disfutar de les pedalades que munten els altres. Fins aviat.

1 comentari:

  1. Hola noi, va anar molt bé la motivació, tot i que una mica més em surt el cor pujant l'antena..jejeje
    Gràcies!!
    Sobre la gent que va retallar sense comentaris..
    La marxa tot un éxit, només veient el numero d'inscrits tu diu tot!!
    Entre la desfrenada i la Montcalbike, ens quedaran uns circuits d'entreno de luxe!!

    ResponElimina