dilluns, 6 de setembre del 2010

CAP DE SETMANA COMPLET






Divendres al vespre muntar la taverna, dutxa i sopar que la meva germaneta ja n'ha fet 31.

Dissabte, primer de tot visita al CAP de Besalú, ja que el dia abans muntant la parada m'havia punxat amb les fulles d'una palmera, i tenia 2 dits com botifarres (al final res, una mica d'antiinflamatoris i esperar 2 dies, a veure si cauen o es curen). Després cap a la taverna Solidària, que sóc 1 dels dos pinxes de cuina del torn del matí. Semblava que la cosa no arrencava, però vam acabar anant a tope, sort que ja som uns pinxes amb experiència. Després a voltar amb els nens i la Teresa, lluites medievals, anar a passejar amb burro, passeig en barca...
I el vespre, com que estava de Rodriguez, vaig sortir amb la colla a sopar per la fira. Fins-i-tot vam anar al carrer dels Atrapats, bé, uns quants i van anar, i jo i l'Hurtós hi vam entrar un cop ja havien acabat, sí ja ho sé sóc un cagat, abans m'hagués fet el valent, però ara ja puc reconèixer que sóc un poruc.

Diumenge al matí, a les 8 havia quedat amb els desfrenats per anar a fer la desfrenada. Vaig arribar una mica just de temps, i ja estaven tots a punt, diria que erem més de 25. Vam fer un tram junts i després uns cap a la curta i els altres cap a la llarga. M'agraden aquestes sortides, perquè ara xerres amb un ara amb l'altra i sense donar-te'n compte vas fent quilòmetres.
A final vaig marxa abans i només vaig fer fins a dalts les antenes, i em vaig estalviar la tribana i continuació. Va ser divertit tot i que vaig tenir una petita revolcada en un corriol de baixada, però vaig caure sobre uns verdisses, que tot i que punxaven, eren prou toves.
Després dutxa i corrents cap a la taverna, que la planxa m'esperava. I res, fins a mitja tarda a la taverna, fins al vespre amb els nens, i després desmuntar la Taverna i fins l'any que ve.

Gaires més caps de setmana cop aquests i m'enterreu en dos dies. Sort que ja comença l'escola i la rutina, que ja la començo a trobar a faltar.

ENS VEIEM A LA DESFRENADA !!! ah, estaré al primer avituallament amb en Pont i en Quim.

PD. Aquest vespre penjo fotos.

4 comentaris:

  1. comparteixo lo de l'escola... ja era hora!
    ens veiem a la desfrenada

    ResponElimina
  2. ... per la desfrenada es deuen tindre de fer les inscripcions,no?

    ResponElimina
  3. Es poden fer anticipades o al mateix dia. Jo estaré al primer avituallament. Espero que encara et quedi una mica d'aire per dir-me algo ja que abans hi ha un corriol de pujada que si el puges sense peus et guanyes un platan doble!!!

    ResponElimina
  4. FELICITATS PER LA CURSA, molt divertida corriols IMPRESSIONANTS, molt nets, GRACIES PER L ORGANITZACIO, HI TORNAREM SEGUR!!!!
    http://edu1968.blogspot.com/

    ResponElimina