dilluns, 17 de maig del 2010

TIPICA SORTIDA LA MIANA

Diumenge vaig quedar amb en Pont per anar a fer una ruta típica per la zona. Vam quedar a les 9, ja que jo abans d'aquesta hora no tinc la tropa apunt i col·locada, i en Pont "el farreru" feines té a aixecar-se.
Vam sortir de casa direcció Sant Ferriol, però es vam desviar i vam pujar per Can Costa, BUFF!!!! vam començar a ritme, anavem parlant i de cop, en Pont apreta, jo apreto , i vam canviar les paraules per bufets, doncs apa a donar-ho tot, quant una defallia, l'altra apretava (cabrón), i així fins a dalt, on en Pont va badar i vaig fer un megaspring triumfador. Després del qual vaig haver de baixar de la bici i estirar-me a terra de lo marejat que estava.
I res, tornem-hi, estava fos, i em va costar molt recuperar-me, els excessos es paguen, i més si són la primera pujada del dia (no n'aprendrem mai).
Vam tirar direcció la Miana passant per la pista que normalment fem de baixa de sobre la font de planells, i pujada (algun repexon durillo) per la serra del Mor, i fins arribar a la Miana. Allà vam trobar un parell de desfrenats (pare i fill), on el fill estava fresc com un rosa, i el pare ...
A partir d'aquí repetxons durillos per poder fer la baixada fins a St. Jaume per una pista ràpida i divertida, i no haver de baixar per la carretera emporlanada típica.
Arribem a Sant Jaume a través d'una pista al cantó del riu molt maca, i d'aquí cap a Tortellà, passant per pistes, corriols i fins i tot travessant camps a través.
I com que teniem pressa, més aviat tenia pressa, cap a casa per carretera, que jo tenia arrossada al corral, i a la tarda Barça. Al final 34 km i 2 hores i poc de pedalar.
Paisatges guapíssims, temps perfecte, tot i que a les baixades en havíem d'abrigar ja que l'aire era molt fresc.
I res, com aquell que res, una lliga més al sac. FORÇA BARÇA !!!
PD. No hi ha reportatge fotogràfic. Prometo que a partir d'ara tirar alguna foto entre bufet i bufet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada