dimarts, 18 de setembre del 2012

MARE DE DÉU DEL MONT ROLLO CAVENDISH

Dilluns vaig quedar amb en Lato (petitdru) per sortir a pedalar, i com que no se posa per poc, cap a la Mare de Déu del Mont. 
Vam pujar na fent fins a Beuda (més aviat força lleugers), i arribar fins al trecant a Sagaró. Aquí comença la pujada de veritat, bé primer unes rampes per escalfar, una baixada, i després si que comença a picar fort, en Lato va estirant de mi tot el camí, per dessarrollo em deixava a les zones de més pendent, i després m'esperava, na fent a un bon ritme, però reservant, que sinó pot ser molt dur !!
Mentre anem tirant, em prenc un gel, que les cames comencen a picar, arribem a les paelles finals, en Lato comença a accelerar, i jo també, va marxar com un tiro, i jo vaig apretant (sense atrapar-lo), fins que arribo a l'últim revolt d'esqerres, on les cames diuen.... se fini, a partir d'aquí modo descanso.
Vaig fent i encara tinc forces per apretar a la part final, record personal 1:34 des de la betzinera de Besalú.

Fem un buf ràpid, i cap tirem cap a baix, direcció cabanelles, fem una baixada amb tranquil·litat, i prenent precaucions, ja que la carretera és estreta, esta força bruta, i si puja algú podem tenir un problema.

Arribem a baixa can Vilà, i tirem direcció, Crespià, Esponellà, i Foncoberta, en Lato en tot moment a davant (feia força vent), marcant un ritme exigent, però que es pot seguir a rebuf, d'això sé que en sé, sóc el rei del rebuf!!!!

I el ritme exigent es converteix en molt exigent, fins Serinyà i arribada a Besalú, tot i anar a rebuf, em va costar força aguantar. I al revotl del cementiri de Besalú, com que m'havia portat en volades com un esprinter, vaig saltar i esprintar... rollo canvendish... ;)



O sigui gràcies Lato, i prometo posar-me un mica més a to i poder donar algun relleu...

Van ser un 67 km més 1000 de desnivell en 3:00.

Apasiau!!!!


1 comentari:

  1. gran dia! és gratificant no anar sol per aquestes carreteres. Per cert... al final no vaig a la Tondo, la Lidia s'ha rajat, hi volia anar sol, però ara estic cuit (refredat, ahir febre i mal de coll....collons!) El proper dia que quedem a veure que et semble: olot, joanetes, bracons, torelló, condreu i cap a casa. Has de tastar Bracons !!! a veure si podem fer colla...

    ResponElimina