dimecres, 12 de setembre del 2012

6 DESFRENADA 2012

Buf, ha set molt guapo, però per fi s'ha acabat, sembla que hagi fet el circuit 10 vegades, estic rebentat.

Després de estar tot el dia amb les estimades dades i classificacions, hem cauen els ulls, vaig estar més de 14 hores davant l'ordinador, entre l'arribada i la posterior entrada de dades. L'any que ve ho informatitzarem més encara i així m'estalviaré tanta feina ;), i encara sort que vaig rebre molta ajuda, que sinó encara hi seria.

A part d'això, crec que va ser un èxit, tot i que això ho heu de dir vosaltres. 

Jo tot i l'estrès, vaig disfrutar molt, i em va passar molt ràpid, sobretot quant veus, que la gent s'ho passa bé, el bon ambient, pocs accidents, i que tot va bé.
També m'agrada que apart del peloton de bikers com puc ser jo i molts de nosaltres, també vingui gent important de les curses de bici de tots nivells, fa il·lusió que vingui Israel Nuñez, Quintanas etc.... per nosaltres i la resta de bikers és important poder pedalar amb vosaltres, encara que sigui als primers 2 metres.

En la meva vida havia vist un grup de gent, que treballes amb tanta il·lusió i generositat com els desfrenats, la veritat és que tothom hi posa de la seva part, tothom en el seu camp, i sempre disposats a ajudar.

Nois uns felicito, esteu deixant el llistó molt alt. I la veritat que amb les idees que teniu, això encara anirà amunt.

També felicitar a tots el participants, ni queixes, ni males cares, només agraïments, tothom predisposat a col·laborar. Gràcies per entendre la dificultat que porta tot plegat.

I també gràcies a tots el voluntari no desfrenats (familiars, amics...) per ajudar-no a portar-ho endavant, que sinó això seria impossible.

DESFRENATS ENDAVANT !!!!! que això va molt bé !!!!

PD. Només demanaria a tots els participants que fessiu un mica de caligrafia, que feu una lletra terrible, per entendre DNI i noms, tinc 10 dioptries més.

Apasiau.

Les classifcacions ja estan apunt:

http://desfrenats.blogspot.com.es/2012/09/classificacio-marxa-curta-desfrenats.html 


http://desfrenats.blogspot.com.es/2012/09/classificacions-marxa-llarga-desfrenada.html


 No us perdeu el videos del Carlos Teodoro, de la desfrenada. Val més no tenir-lo al darrera en un corriol de baixada ;)
http://teodorobtt.blogspot.com.es/2012/09/6-desfrenada-besalu_12.html

2 comentaris: