dissabte, 22 de setembre del 2012

BARCONS PER FI

Per fi he pogut anar fer el Coll de Barcons, avui amb en Pont havíem quedat per fer carretera, no estava clar que feiem, però tots dos teníem pendent el Coll de Barcons.
Com que no teníem molt de temps, hem marxat amb cotxe fins a Olot, on hem començat a pedalar.
Em fet com la Remences, cap a la Profe (almenys abans), amb record de la plaça del porro... quins temps... i cap a la parcel·laria, sense badar.
Es fa molt bé la parcel·laria quant tens forces !! acostumat a la remences que ja vas tocat !!!
Em anant fent fins a l'inici de la pujada cap a Can Barris, la pujada es constant, sense grans pendents, almenys al principi, però constant, a part al venir d'Olot arribes sense haver gastat energia, per tant puges bé. En Pont ha anat tirant, i jo a la meva, amb tota la tralla posada i anar fent.
La veritat és que pujat bé, sols la última rampa forta m'ha fet patir un mica, però com que ja veus que queda poc, et poses dret, apretes les dents i amunt.
Un copa a dalt en abriguem, baixem sense arriscar gens, i desfem el camí per la parcel·laria fins al cotxe.

Al final ens han sortit uns 40 km i 750m de desnivell.
La veritat és que trobo mes dur la Mare de Déu del Mont, però fent pocs km arribes molt fresc al peu del port. Per tant la prova del port serà fer-lo des de Besalú. Però bé ja tinc un port més fet, ara queda Vallter, Els Angels.... a veure si aquesta setmana hem fem algun.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada