divendres, 25 de febrer del 2011

NA A PATIR

Doncs això és el que faré aquest diumenge a Santa Pau, na a Patir. Desde dilluns que porto un gripasso de dos parells, a més la Mar malalta fins a mitja setmana, en Ferran malalt desde mitja setmana, i la Teresa amb crosses amb un esguinç de turmell. O sigui desde dissabt passat 0 kilometres, però amb moltes ganes de pedalar.
Tot i que avui he anat a fer un encàrrec amb bici, i he arribat a cas ben marejat (i no he anat a fer l'encàrrec en un Bar).
Tinc la friolera de 1 dia per recuperar-me. Però de fet anar amb bici a part de disfrutar és anar a patir.
Així que ANIMUS per mi i tothom que estic gamat i cap a Santa Pau !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comentari:

  1. Jo no hi sere pas,pero tens tot el meu suport moral,perque fisic,estic força mes cardat que tu,jajaja.No t'arruguis pas .....

    ResponElimina