divendres, 19 de novembre del 2010

PREVIA OIX

Desprès d'una setmana tranquil·la, dimarts fisio per posar-ho tot a lloc, esquena, cames.... la veritat és que vaig sortir del fisio que semblava que m'havia atropellat un tren, però al cap dos dies estic com nou... (bé... dins el possible).
Quant vaig al fisio al·lucinent de com poden estar de carregades i dues com un roc les meves cames... per sort, avui a part del fisio n'hi havia un altra en pràctiques, o sigui un per cada cama, un trio en tota regla.
Ah l'espatlla encara m'esta tocant la moral, però la guardo per curar per la setmana que ve.
Dijous vaig sortir amb la de carretera fins a sobre castellfollit. Com sempre vaig començar anant a passejar i al trobar-me bé vaig acabar anant a tot el que podia. Em vaig proposar fer la pujada de Castellfollit amb els pinyons del mig (el plat mitjà per suposat), i no baixar de 20km/h, ho vaig aconseguir, però sentia els batecs del cor hasta al clatell. I desprès mantenir el ritme sense mai passar del limit, o sigui el que jo suposo 80-85%.
Al final van sortir 32km en 1:05, o sigui que per mi no va ser gaire un passeig.
Vaig sortir sense menjar res en les últimes 3 hores ni durant la hora de ruta, i tornant, el bessó em va donar algun avís de rampa.

Avui descans, bé, avui cita social amb tots els bikers a la presentació del llibre de'n Lato.
http://www.cossetania.com/mostrar_producte.php?prod=1082

Dissabte, la prova de foc, sopar i festa dels "quintus" que aquest any fan 30 anys, buf quina por.
Diumenge contra tots els elements existents, son, ressaca, vent, fred.... cap a oix, a la pedalada mítica de la Garrotxa, on qui hi va una vegada repeteix !!!!
Ens hi veiem !!!!!!!!!!!!
http://www.facebook.com/group.php?gid=327864405715
http://ovoxo-oix.blogspot.com/



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada