divendres, 26 de novembre del 2010

I HAVE A DREAM

De moment és això, un somni, ho estic consultant al coixí (ja que a la Teresa val més no consultar-li, ji ji ji).
No sé si és el millor moment, però començo a estar fart de veure bicis doble, i com a nen malt criat, o com a treballor que te ganes de patejar-se la suor del seu front amb el seu hobbie, TAMBÉ EN VULL UNA.
Estic començant a mirar, assessorar-me i a rumiar-hi molt.... massa. Sóc com els meus fills mirant els catàlegs de reis...
Aquí hi ha alguns somnis:

PD: Tranquils encara no n'he comprat cap ni m'he decidit, que la gent veu la foto de les bicis i ja us penseu que la tinc al garatge de casa.

6 comentaris:

  1. son totes molt xules llàstima que siguin tant cares...em van comentar que les spcialized epic han baixat bastant de preu, a mi deixant el preu de banda les que trobo molt canyeres son les canondale.
    Nosé que tal van, pero els pesos son espectaculars msc bikes entre un dia a la seva web. A més és una empresa catalana!!
    Percert jo tinc una doble del decatlhon si mai et fa gràcia probarla te la deixo encara que no sigui de la teva talla veuras el diferent tipus de conducció, jo no mi vaig acostumar mai!!!

    ResponElimina
  2. La Scott i Cannondale só molt guapes. Jo poder em quedaria l' Scott per les palanques que bloquegen els amortiguadors. Amb la nova màquina que et compris ja podràs venir a fer la cursa per parelles a Llagostera, no tindràs escusa.
    Ja ho deia jo que no trigaries gaire a comprar-te una doble, capritxós.

    ResponElimina
  3. jo em quedo amb la specialized epic... tot i que totes fan bona pinta.

    ResponElimina
  4. Nano, crec que tu mareixes, els cales han de circular, je je. jo tinc la Epic i va de conya, apart que la nova és super xula, però amb totes disfrutaràs d'allò més. Salut.

    ResponElimina
  5. ja t'ho vaig dir, cannondale pero la 1 amb la lefty que te una pinta espectacular

    si no mira't aquesta web

    http://www.biciescapa.com/general/specialized-epic-comp-2010/

    o si tens mes dinerets

    http://www.biciescapa.com/general/specialized-epic-expert-2010/

    ResponElimina
  6. ? Si vol una bici comode,pq li recomeneu una epic? La epic es una bici de carreres!

    Aneu a Llagostera? Crec que aquet any nosaltres hi tornarem :)

    ResponElimina