dimarts, 8 de juny del 2010

TOT OK. SANT TORNEM-HI

Sembla que lo del genoll s'ha quedat en un ensurt. No està al 100% però quasi, només les molèsties de sempre.

Desprès de fer bondat a mitges al cap de setmana:
Dissabte vam anar al Aiguamolls de l'Empordà, una bona passejada fins la platja amb uns bons paisatges, i una bona calor. En Ferran va caminar com un campió, i la Mar fent el bitxu a sobre la motxilla, vam fer un bon dinar de tappers a la platja, amb un vent agradable. Estava ple de gent fent "Kitesurf ".
Diumenge no vaig poder anar al roadbook que organitza el club, ja que vaig anar amb tota una tropa de papes i nens a Marineland, on va ser molt entretingut, ja que hi va haver de tot. Arribant vam anar a veure el final de partit del Besalú, on patint fins el final va acabar pujant a 1era regional. Mai havia vist tanta gent en el camp, hi havia un ambient espectacular.

Doncs ahir vaig anar al trauma, i em va dir que això no era res, que endavant... que el genoll no està per tirar coets, però que aguantarà.
Doncs avui he fet la prova, al plegar a la 1 m'he canviat, he menjat un plàtan, i cap a pedalar. He anat mentalitzat anar fent i controlant el genoll. La veritat és que m'he trobat molt bé, he pedalat bastant lleuger i a mesura que anava avançant i tenia bones sensacions anava apretant, fins que he arribat a la pestosa pujada de Sant Jaume i el seu maleït 10% que a mi em sembla 20%, és un moment pujar-la, però és el pitjor moment de la ruta, apreti o no sempre arribo a dalt fet pols.
Un cop a dalt em molestava un mica el genoll, i he pensat en recular, però han desaparegut les molèsties i a bon ritme fins al Trencant de Sant Joan les Fonts, a sobre Castellfollit. La puja de Castellfollit és de les que m'agraden, ja que no té molta pendent i pots pujar a un ritme força bo, i al final baixar algun pinyo i apretar. Un cop a dalt, i amb vent a favor (ja tocava) a tot tall fins a casa a Besalú. Al final he tornat a disfrutar pedalant, bones sensacions i 31 en 1:06 que per ser jo està prou bé. QUE NO ESTAMOS TANT MAL !!!
A partir de demà a la tarda fins dissabte a la tarda estré de super papi, ja que la punyatera de la Teresa s'en va a Ibiza, per tant no crec que pogui pedalar. Això sí diumenge intentaré muntar-m'ho per anar a Fontcoberta, que son bona gent i sempre preparant un recorreguts molt guapos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada