dijous, 18 d’abril del 2013

PREVIA DE LA MARXA CICLOTURISTA DE LES GOGES

Ja està tot fet, un parell de sortides, dimarts i dimecres, avui fisio, i se acabo, no faré res més fins el diumenge. No és que descansi, sinó és que no tinc més temps.

Tot i no fer tirades llargues, que és el que tocaria, he anat fent sortidetes, i les sensacions són prou bones, i puc mantenir un ritme mig digne, i donar una mica de guerra. Però el més important de tot, disfruto de la bici.
Últimament he fet unes sortides, per agafar afició. Dissabte amb en Lato (petitdru), buf, un pla de Martis amb vent de cara, fent relleus a tope, però quant dic a tope vol dir acabar la recta amb flato i tot. Després sense tregua, és que amb en Lato no hi ha tregua, és gas gas i gas... si ploro una mica em deixa reposar una estona.
De tornada cap a casa, el sector de Maià a Besalú, on sóc l'autoproclamat rei, vaig rebre i de valent, amb tota la carne en el asador, o sigui amb tota la carn a les grielles, el cabrón d'en Lato em va haver d'esperar dues vegades, em va derrotar i sobrat al meu territori...

Diumenge pedalada infantil, algun accident, però tot perfecte, val molt la pena veure com s'ho passa la mainada. Agraeix-ho molt als desfrenats que no tenen fills, que perdin el temps en muntar coses com aquestes, per mi diu molt d'ells. Gràcies nois, algun dia us deixaré guanyar un sprint i tot.... je je.

Dimarts vaig sortir a fer el volt, cap a Tortellà, Montagut, i cap a la carretera d'Oix, per on passa les Goges, buf no ho recordava és quasi tot pujada, patirem patirem!!!

Dimecres vaig quedar amb en Solà, que amb bici nova... comença a fer km, aixó sí l'hi estic ensenyant masses males arts, com que va més justet, sempre va a rebuf... ja em va bé per entrenar, però arribo força cascat a casa. El malparit estar millorant molt ràpid, aviat li hauré de muntar alguna encerrona.

Dissabte anem al Camp Nou a veure el Barça, en Ferran el meu fill no hi ha estat mai, i hi anem tota la saga, avi, pare i fill, buf, serà pitjor que en Paco Martinez Soria al mig de Madrid.

I diumenge en Lato diu que fem la marxa junts, és boig o em vol matar... ja veurem com anem, la ruta és molt trencacames.

Apasiau!!!

PD. Avui tot fent el xafarder, he mirat la classificació de la Marxa de Terra de Vi i Cava... i a la curta en Garrison va fer 17 de 124... no coment, bé sí CABRON!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada