dilluns, 1 d’abril del 2013

POSADA AL DIA

Després d'un inici d'any prometedor en quant a quilometres i sortides, la cosa es va anar diluint, ja sigui pel malt temps, compromisos familiars, motivació, uns quilos demés... i vaig acabar anant a al marxa del Ports del Maresme, amb un estat de forma bastant patètic. Al planers estava valent però a les pujades llargues em vaig diluint mica en mica, i acabo demanant la hora... al final fem la curta, per falta de forces i motivació. Tot i així un 10 per l'organització, per l'ambient i la ruta, tot i que la van haver de modificar per la neu.

Amb la moral tocada, la següent setmana  en blanc, i la següent 1 dia papeurrim ....

A partir d'aquí ja torno a estar una mica recuperat de coco... tot i com sempre uns quilos de més, que fa que pugi rollo " perill maquinaria treballant al voral".

Ara sembla que començo a veure la llum, i "prometo" fer bondat amb el menjar, que és el meu gran lastre, físic i psíquic.

Últimament bones sortides amb desfrenats, tant de carretera amb en Lato com amb btt amb tota la tropa.

Sortida carretera volta Besalú, Olot, Santa Pau, Mieres, Banyoles, Crespià, Can Vilà, Besalú. 86 km i 1200 desnivell.

Volta per l'Alta Garrotxa, improvisant a mig fer, bones rampes de pujades, vistes impressionant, sort del Senglar Galzeran, per trobar corriols com bolets. 47km i 1300 desnivell.

Pròxims objectius, les Goges (a falta de confirmació, però quasi segur que sí), Remences i ja veurem que va sortint.

Apa siau.

PD. Strava sempre em re-calcula el desnivell i en posa més del que em surt, no se perquè, deu aplicar el coeficient d'al·lucinats fantasmes que correspon als ciclistes.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada