dilluns, 11 de juny del 2012

CAP A MARINA EN BICI

Aprofitant que anàvem a la platja amb la família, jo i en Pont vam anar-hi amb bici. Només sabíem on acabàvem, però per on hi anàvem.
El malt va ser que vam quedar a les 8, i jo vaig anar a dormir a les 3, i amb uns quants gin-tonics al cos. Ni amb això tinc entreno.
Em vaig aixecar prou bé, tot i que no podia menjar res, em vaig empassar un barrita i un cafè. Traje de luces i gas.
Primer com sempre, a inflar rodes a la betzinera, i pedalar cap a Figueres, el ritme era d'anar fent, fins que la cosa es va animant, arribant a Figueres amb un mitja de quasi 30 km/h.
A partir d'aquí travessar Figueres, i tirem cap a  Cabanes, Masarac, Sant Climent de Sescebes, Espolla, Delfià, Garriguella, Vilajuïga, Pau, el ritme seguia molt bo, però començava a passar factura, ja que els repetxons d'abans d'arribar a Roses s'entravessaven un mica.
Anem tirant fins arribar a la carretera de Roses que va a Cadaqués. Comencem a pujar i com sempre en Pont es va escapant. Mantenim el ritme, en Pont atrapa un ciclista, i es posa a roda, jo faig un esforç i aviat i arribo.
Aguantem bé e ritme, i estem a punt de passar-lo, però prenem la decisió bona de quedar-nos a roda, ja que aquest va augmentant el ritme, l'aguantem bé però no sobra res. Arribem molt bé a dalt i a partir d'aquí descens fàcil fins arribar a la rotonda de Cadaqués on decidim baixar-hi.
Un cop arribem a baix, primera parada de la ruta, replanem el bidons, i mengem un "boni" , uah!!!!!!!!!! boníssim!!!!!!
Tornem arrencar, la cosa costa, i decidim parar a fer pipi "pixar" pels bastus (nosaltres som més finets). Tornem a arrencar, en Pont posa la directa per atrapar un bikers, i em quedo enrera, m'estar costant molt, però en Pont no pot atrapar el bikers, i jo vaig augmentar al ritme, fins arribar a dalt a pocs metres d'en Pont i pletòric de forces, arriba a ser més llarg i els maxaco !! bé potser, bueno poder no....
Baixada bastant esteso, trobant molts ciclistes que van en direcció contraria, Port de la Selva, els ritme segueix bó Llança, i comencem a estar força catxats, per no dir trinxats, fins que arribem a Garbet.
Ruta molt maca, amb bones sensacions, i molt bon ritme. Al final 105 km 850m de desnivell en quasi 28 km/h de mitja. Això sí una mica curts pel que ens espera diumenge que ve 140 km i 2200 de desnivell.

Al final hi serem 5 desfrenats, la Lidia, en Lato (petitdru), en Pont, en Garrison i jo.

Mare meva la que ens espera !!!!

1. aquesta tarda he parlat amb en Farcy (la fet un parell de cops) diu que agafem el nostre ritme i cap problema. Que surten com un tiro... tot baixada fins a la Seu (sense cremar-se...) i que de la Seu a Canillo que deu ens empari, jo li he dit, collons! i de Canilo a Envalira? gassssssss.
    La Lidia diu quue ve una colega seva del Suria, que porta la furga i que si convé pot portar alguna bici. Ja parlarem