diumenge, 24 de juny del 2012

S'HA ACABAT LA GASOLINA

La gasolina s'ha acabat, les meves cames ni el meu cap poden passar del ritmo "paseando con missis daisy". Després de la marxa de les 3 nacions, malt de cames normal i esquena però lo normal.
Han anat passant els dies, i el malt de cames ha desaparegut, però ha aparegut una fluixera general, estic sense forces, desganat, si fos un tiu que entrena molt, entendria la baixada, però em pensava que els globerus-domingueros no ens passava.

Dos sortides aquesta setmana, dimecres la volta a Crespia i Fontcoberta, 38 km bona mitja però pèssimes sensacions. I avui cap a Beuda i Maià, 20 km i mala mitja i males sensacions.
Segurament estic pagant l'esforç de l'últim mes, perquè de tirar no tiro però d'esforç ni poso un "rato".
De fet, tal i fa ara, ja que no tinc cap objectiu pròxim, de fet ni llunyà, i a més la pròxima setmana anem amb la família cap a Eivissa, sense les bicis (només faltaria).
I quant torni amb les piles carregades o no, ja ens hi tornarem a posar.
Per tant dono la mini temporada per acabada, que deu nido.
Per l'estiu, suposo que caurà la Tondo, i marxes de btt, ja ho veurem. La que segur que no, és l'etapa del tour, Barcelona-Andorra, Lato no m'atabalis, si em vols matar, hi ha maneres més fàcils. 
Doncs bones vacances i energia !!!

Apasiau!!!!



7 comentaris:

  1. passa-ho bé i carrega piles ! quan tornis ja farem un a roda que te pillo !!!

    ResponElimina
  2. Bones vacances,i vosaltres que sou de gasolina,peteu mes rapid,els diesel-tractor no tirem,pero aguantem xino-xano,jeje,es broma,jo tampoc tiro ni amb rodes

    ResponElimina
  3. S'ha de saber "escoltar" el cos... la naturalesa és molt sabia. Si el cos et demana repòs, és que en un va una mica passat de voltes, no creus???
    Tot i així no t'ho dieu el que predica amb l'exemple, doncs n'hi ha que SI que hauríem de prendre una mica més de consciència... i parar de tant en tant.

    Vinga, recarrega piles i ben aviat Sant Tornem-hi!!!
    Bones Vacances.

    Salut!!!

    ResponElimina
  4. Ostres Gerard ja veig que no en tindrem per la Montcalbike 2012...lo principal recupera les ganes i no et forcis!!! Si vols un dia la fem junts???

    ResponElimina
  5. Gracies nois!!! La setmana que ve ja hi tornare a fotra-li fava. De moment estic rostit com un pollastre a l'ast.

    ResponElimina
  6. Vinga Gerard!!! A omplir el dipòsit !!!! Menja bé, torna al cos l'esforç que li has demanat. Surt a rodar i 4 dies més i tornaràs a cremar petroli!!!!!

    ResponElimina