dimarts, 5 de juny del 2012

NOU REPTE - LES 3 NACIONS DE PUIGCERDÀ

Doncs sí, anem pujant la aposta, i ja estem inscrits a la marxa cicloturista de les 3 nacions. No sé si estic preparat, però em bé molt de gust d'intentar el repte. Crec que està per sobre les meves possibilitats, però amb esforç i seny es pot aconseguir, tampoc sóc un suïcida.
Al final estem inscrits en Lato (s'estrena amb carretera), la Lídia (aquest any ja ha fet la llarga del Remences), en Pont, i jo. A falta de saber si en Garrison s'ho pot muntar.
O sigui que ara toca pedalar una mica, per arribar una mica més afinadets.
De moment la setmana passada, vaig fer 1 sortida en bici, la volta a Crespià, i una a córrer, amb el regal de dos butllofes als peus. I aquesta setmana una minisortida per carretera cap a Montagut , Tortellà, i cap a casa. Poca cosa però millor que res.
El cap de setmana, dissabte al matí, costellada-partit de fútbol + dinar amb l'equip d'en Ferran, per celebrar el final de temporada. I a la tarda tornem-hi, partit de fútbol amb els jugadors que formavem part del infantils i cadets que havia entrenat el meu pare, fa un piló d'anys. I després un bon sopar. Em va tornar una mica el gusanillo del fútbol, però l'endemà ja em feia malt tot.

APA SIAU!!!!

1 comentari:

  1. gasss! estic una mica nerviós... però que collons, si estem cansats comprem sucre a andorra i agafem l'arrastre fins a Envalira!!!

    ResponElimina