dilluns, 19 de març del 2012

CARRIL BICI GIRONA-OLOT-GIRONA 123 KM

Primer de tot donar les gràcies al patrocinadors de la sortida:
El senyor IBUPROFÈ I GELOCATIL.

Divendres estava malalt, però estava encaparrat que dissabte estaria millor i compliria amb el pla d'anar a fer km per preparar "un mica" la marató dels Monegros.

Dissabte m'aixeco igual de cardat que divendres, menjo una mica (per força) + un ibuprofè, i cap a Girona, la nova aventura de Don Quijote i Sancho Panza. Aparquem a la vora dels Maristes, on hi havia abans la plaça de toros.

Des del minut 1 de pedalar, tinc un malt de cames horrorós, molèties estomacals, i una terbulina al cap, i no hi ajuda... que el senyor vicepresident del desfrenats digués que s'havia de fer en 5 hores... cabrón!!! en Pont posa un ritme que em porta tota l'estona amb el ganxo posat, patint, amb tot no parem a menjar fins al cap de 40 km, i mengem tot el que tenim, ens partim una xuxe i barreta.

De moment la cosa no pinta molt de cara amunt però el ritme és massa alt pel meu estat, em sembla que anàvem a uns 23 km/h de mitja.

A partir de no sé quin punt, comença a haver-hi un repetxon amb poc desnivell, però que es va allargant... allargant, no s'acaba mai... i menys quant al fons es veu un grup de bikers, que en Pont no para fins que els avencem, seguim massa ràpid, comença a ser un calvari.. fins que passem Sant Feliu de Pallerols... coll d'en Bas, forçant encara més la màquina perquè en Pont no s'escapés molt.

I na fent el burro, i entrant en algun petit pique, acabem d'arribar a Olot, on fem un petit tentenpie i reculem fins les Preses. On mengem un ració de macarrons, bé jo no puc, em menjo 1/4 del plat i la resta en Pont.

Reomplim veure i sant Tornem-hi. Amb tot portem una mitja de 19 km/h, això jo més cremat que la pipa d'un mariner, i en Pont eufòric de veures en plena forma, i jo arrossegam-me, o sigui com sempre (de moment ...)

Anem tornat a un ritme més pausat, però prou alegre, la pujada al Coll d'en Bas, la pujo de menys a més, cosa que em fa agafar un pèl de moral, un cop a baix, decideixo, per primera vegada posar-me a davant i posar un ritme alt (o això intentava), anava amb tota la traca posada menys l'últim pinyó, ja que quant el posava les cames no m'aguantaven. Al final amb tot la tralla i els meus km de gloria (que serien el únics) arribem a Planes d'Hostoles. On parem a fer un cafè.

A partir d'aquí ja només va ser aguantar com es podia, ja que les forces s'anaven consumint, i els últims 10 km van ser una agonia, vaig arribar molt tocat tocat.

Al final vam arribar tardar 5:45 hores de pedalar amb una mitja d'una mica més de 21,5 km/h, i contant les parades unes 6:30, així que pel que veig a la Monegros no ens sobrarà res, i veurem la bonica posat de sol ;).

L'endemà va tornar a fer un tros de carril bici (per variar) amb la família, la Mar amb les rodetes va fer i la Teresa sense van fer 5km, i jo i en Ferran en vam fer 10, i amb força vent.

O sigui que estaré un temps que no voldré sentir a parlar del conyasso del carril bici. Va molt bé per fer kms però és molt aborrit, i més si estas fet una coca. Si més no hauré entrenat el coco,

Apasiau amics.

Recordeu que diumenge hi ha la pedalada en Record d'en Jepi, obert a tot tipus de gent i nivell.

1. sou uns craks!... jo contava 5 hores perque creia que eren 112 km, contava una mitja de 22,5, o sigui que quasi l'encerto. Miraré de fer-ho un dia d'aquets però al revés, així quan acabi ja puc començar a treballar.
    salut !

2. Un rotllo el carril!!! Però va be per... pedalar, pedalar,pedalar i pedalar!!!

3. El vaig fer ara fa uns 4 anys... un calvari!!!
    Tot just començava a pedalar i recordo que s'em va fer molt, molt feixuc...
    Tot un repte per posar a prova en un dia d'aquests!!!

Salut!!!

4. Cullons que llarg i pesat,jo tinc ganes d'anar a fer el carril-bici de la Muga,entre anar i torar deuen ser uns 80 km,que ja esta força be.Per cert,us vam trobar a faltar a Melianta,era un bon entrenament,bones pistes i corriols,em va agardar molt.