dijous, 1 de març del 2012

DON QUIJOTE I SANCHO PANZA AL REMENCES

Ja estem apuntats a la primera aventura, don quijote (Pont) i Sancho Panza (jo... que hi farem) ja estem apuntats a la Terra de Remences... bé en Pont no ha tingut opció, le apuntat i avall.


Tenim els dorsals 191 i 201, o sigui que ja podem començar a entrenar. Bé em sembla que des del novembre que no agafem les bicis de carretera.

Però encara tenim temps, de fet l'objectiu es passar-ho bé, per això val la pena estar una mica preparats.

De moment diumenge anirem a Santa Pau, on no hi falto, des de fa uns quants anys. Un ocellet m'ha dit que estar molt bé, com no amb aquells paratges que tenen. I a més aquest any sense fred!!!!

Nois ja ho sabeu, diumenge a Santa Pau!!! Ens i veiem...

Segurament la setmana que ve farem oficial el desembarc de Desfrenats als Monegros. Encara no tinc clar si la de 60 o la de 120. Total és el doble més. Com diuen els bons, serà un bon entreno per la Remences, je je je.

Atenció que en Pont estar a punt de sucumbir als encants d'una bella dama de 29.

PD. Ahir vaig anar a córrer, encara tenia molèsties, però va ser començar i espassar-se tots els malts, en total uns 48 minuts per fer uns 9 km xino xano. Això sí al acabar el malts van tornar... que hi farem.
Dilluns tinc hora al podòleg per fer si solucionem alguna cosa.

PD. Afanyeu-vos, avui dijous al vespre ja hi ha 1500 inscrits a la remences.

Apasiau.

Actualització 1: En pont ha donat carbassa a la bella dama de 29. Es veu que li agraden més joventes, i s'ha quedat amb la de 26 (de fet igual a la que tenia de diferent color). Paraules textuals seves:
Val més boig conegut que savi per coneixer.

AMEN

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada