dijous, 10 de març del 2011

TRANQUIS ENCARA SOC VIU

No actualitzava perquè ciclisticament parlant, després de Santa Pau, entre compromisos, família, amics i malt temps, he aconseguit la friolera de 0 kms. A més no m'agrada gens el ciclisme indoor, dit rodillos, bici estàtica...
Ahir finalment m'ho vaig podré muntar, i en Solà em va pujar a mi i bici a treballar a Olot, així quant vaig plegar a les 13h, va ser canviar-me i ja arrencar.
Vaig sortir d'Olot i tot baixada cap a La Canya, Sant Joan les Fonts, Castellfollit, aquí ja vaig tirar direcció a Oix, amb el meu ritme alegrillo (de fet fins aquí poca pujada), a partir d'aquí em vaig desviar cap a Sant Eudald de Jou i vaig començar a posar una mica de marxa per la magnífica pista estreta i asfaltada (o algo per l'estil), això sí a zones molla i amb verdet, en algun tros em va patinar pujant i tot, però tot correcta fins a Montagut.
I acabar-ho de donar tot fins a Sadernes, inclosos els dos últims revolts, on per no posar el plat petit vaig tirar del que vaig poder (sort que és curt). Arribo Sadernes, un mos, i tornada.
La veritat és que la gasolina ja s'havia acabat i vaig decidir posar un ritme normalet per poder manternir-lo fins a Besalú.
I així va ser, Montagut, Tortellà (pujadeta més llarga del que sembla), baixada cap a Argelaguer, i cap a Besalú amb vent de cara per variar.
Finalment 40 km en 1:35 que han servit per posar cames al dia i donar ondes positives al cervell.
Demà en tinc una de preparada que espero que el temps em deixi, més ben dit el malt temps.
Com que vaig a Ogassa de casa Rural amb la família Valentí i pujaré amb la bici de carretera.
La qüestió és anar sumant.

PD. Ah!! el cap de setmana passat també va ser per sumar...quilos i ressaca, la despedida de solter del Santíssim Nugró a Lloret. On per cert el diumenge tornant vaig veure un fotimer de ciclistes a la carretera.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada