dimarts, 1 d’octubre del 2013

EI !!!! QUE TORNO A PEDALAR !!!

Després d'un estiu de pedalar entre poc i res, fa un parell de setmanes que m'hi he tornat a posar. Cada costa més agafar certa forma no-rodona, i l'inici ha set dur, però primer rutes curtes de 40-45km, després un parell de 65km, i avui una Mare de Déu del Mont xino xano, però arribant amb prou dignitat (la justa), 52km 1200 de desnivell, per tant puc afirmar que ja torno a pedalar... 

I per celebrar-ho si no hi ha res de nou, anirem a la Cicloturista Terra de Comtes de Ripoll, crec que no arribare ni molt menys en forma, però si m'ho agafo amb calma, potser només patiré lo just.

I a partir d'aquí, ull que en Garrison el tenim en mode PRO, i ja vol anar a fer les voltes llargues.... com dirien per aquí... PER L'AMOR DE DÉU !!! ens has vist... bé no dic que no...

DESFRENADA 2013, espectacular la gent que va venir!! us vull felicitar i donar les gràcies a tota la gent que va venir a la pedalada, a la tarda plovia, a la nit plovia, i al matí plovia, tot i així 300 valents van venir, i crec que el premi va se força bo, segons ens diu tothom el millor circuit de la desfrenada, amb fang (tampoc molt) el just per fer-ho molt emocionant...

Jo estava a l'arribada, sí el de darrera l'ordinador, i sentir la gent com ens felicitava pel circuit i tot plegat, em feia sentir molt orgullós d'aquesta família que som els Desfrenats!!!

Ja m'agradaria donar-me mèrits pel circuit, però les meves feines dels desfrenats són més de "senyorito", per la qual cosa vull felicitar la colla de currantes que investiguen camins, estassen i preparen el millor circuit possible. (e! a marcar sí que hi era!!).

Bé apasiau!!!!!

PD. Donar molt ànims i sort als desfrenats (Lato, Lídia, Mañes i Eruk) en la seva super-aventura ciclistica al l Tibet.





2 comentaris:

  1. La primera llarga sera la de terra de comptes, per 20 km extres.... joder farem la llarga !!!!

    ResponElimina
  2. Amb sembla que tindrem que agafar roba... ehh mirat al port, de la creueta i carai és molt llarg!!! Tinc dubtes per amb sembla que la baixada no és per la collada, sinó per sota per Tosses... quina por!!

    ResponElimina