diumenge, 9 d’octubre del 2011

VALLTER-NÚRIA

Primer de tot dissabte sortida llampec a la pujada de Can Costa i el Sagrat Cor. Començo fort la pujada, em rendeixo i vaig pujant poc a poc, fins que al primer pla em sento bé i acabo de fotre-li castanya fins a dalt, arribant com sempre fet pols i una mica més de 20 minuts, després Sagrat Cor, i ginyada de baixada al corriol, mira que estava convençut però a última hora, sempre em tiro enrere, aquell primer tram és superior a mi, vas de cap a l'arbre !!!! un dia d'aquest me ni vaig amb l'aixada i munto un autopista que te cagas!!!
Un cop saciada la set de bici, sopar a la taverna i a prepar-ho tot per l'endemà.

Em quedat a les 6:30, anem a fer la travessa de Vallter a Núria. Ens porten en cotxe i ens recolliran, en Joan "Mei" i en Quim de Santamaria, dos muntanyencs experimentats, que ens fan aquests grandíssim favor. MIL GRÀCIES !!!!!!

Erem Ángel boda i bautizos, Ester "canguru" de l'any, Toni el fuster i els seus clients, Rosa la peruana, Teresa genolls de vidre, i en Joan Serrita madurito en forma. ah i jo!! més val que posem el "burru" a darrera.

Comencem a caminar a les 8 en punt, força rasca i força vent, però amb sol i un dia super clar.
Enfilem cap al refugi de Ull de Ter, un ritme calmat però sense badar, que anem mantenint fins a dalt al Coll de la Marrana, sempre junts, i tot fent-la petar entre bufet i bufet.
Cada vegada feia més vent, però es podia aguantar. Ens despedim de'n Quim i en Joan fins a Queralbs, i comencem a baixar, per després enfilar-no a la cabana de tirapits i el coll de Vaca.
Aquí el vent ja comença a ser molt més fort, i la fred més intensa (tot i el sol).

I tots vent agrupats, degut al fort vent, tot i els bufs, tapa orelles....fa tant de fred, que fa molt malt les orelles, però na fent arribem sans i estalvis a coll de nou creus.

Buf i baixada de dret cap a Núria, que ja es pot veure, la baixada es fa eterna, es fa molt més pesat del que em fet fins ara.
Na fent parades arribem a Núria a la 13h, fem un bon bocada i cremallera fins a Queralbs, que ja n'hi ha prou de caminar. Bé en Toni el fuster, ha baixat correguents, 51 minuts amb revolcada inclosa, és ben boit!!!

Avui volia parlar en el bloc de'n Pont i la seva última aventura, ell tot sol, bé amb la seva bici, van sortir de Montserrat, per arribar fins Santiago de Compostela, just ara mateix m'acaba de troca, doncs avui estava a Saragossa, i toma castanya els molts grandíssim fills de sa mare li han robat la bici... la tenia lligada i sense seient a fora d'un palau mentre el visitava, i quant a sortit ja no hi havia res, és una Btt Specialized negre de la talla més gran que existeix.
No sé que hem de fer en aquest país, però o comencem a canviar les coses o això acabarà malament!!!!
SORT PONT!!!!!

1. collons ! no hi ha dret !
    anims jordi!

2. El fill de sa mare que l'hagi robat que es foti una bona ostia i es trenqui les dues clavicules i la cadera. Au, ja ho ha dit