dilluns, 18 d’abril del 2011

TRI - CAP DE SETMANA

Divendres com no, dinar amb la colla de Besalú per celebrar els Dolors. Al matí hem quedat per jugar a golf, però jo m'escaquejo, ja que no es lo meu, massa coordinació per un tronco com jo.
A la tarda, la processó de Besalú, fa 17 anys que faig d'Estaferm (com no), a casa hi ha dues coses que són indiscutibles, els estaferms i el Barça.
La processó va anar molt bé, per ser nosaltres va anar tot molt coordinat, bé vam estar a punt d'atropellar al verge Dolors o al revés, però res que no es solucioni amb uns magnífics moviments d'evasió. Una bona jornada que va acabar amb brunyols, tortell i cava a càrrec de la priora.

Dissabte, aprofitat que són els últims dies que no baixen la barrera a Sadernes, i anem amb els nens, la familia Sanchez-Valentí i els Cuesta-Ventura. Acostem les bicis, els nens i mames fins la última barrera, per tornar amb el cotxe fins el parking del camping, i anar-hi nosaltres amb les nostres bicis.
Allà una mica de puja i baixa, i uns bufets considerables. Deixem les bicis, remullada i caminem un estona fins trobar un bon lloc per dinar.
Està a tope de gent, fa un molt bon dia, i els paisatge és espectacular.
Un cop reposats, tornem caminant fins les bicis, i després amb bicis, cadiretes i nens tornem fins el parking. Alguns pikes, i molts bufets en guanyem un gelat pels nens i una cervesa ben fresca pels pares.
Al vespre Madrid-Barça, patir com no (sóc de la vella escola, que quant vas 3-0 ja pateixes per si fan el 3-1 i remonten).

Diumenge m'és impossible muntar-m'ho, i no puc quedar amb els desfrenats a les 8 del matí. Al final quedem amb en Pont a les 9, per fer una ruta amb bici, fins lliurona o així....
100 metres després d'arrencar hem de tornar capa a casa, ja que en Pont té un parell de raids trencats (així m'agrada deixar la bici apunt el dia abans).
Al final decidim canviar-nos, i anar a fer una caminada (matada). Anem direcció el Sagrat Cor, un cop al Pont vell, el cabeçut de'n Pont engegar el crono i diu que hem de tardar menys de 30 minuts.
Comencem a caminar a tot tall per l'asfalt, fins a Mas Pitre, direcció font de l'Atmetller, i na fent amunt, per seguir-lo haig de fer algunes passes correguents (jo no a arribo a 1,70 i els fa quasi 2,00).
Arribem a dalt la pista principal, i no anem bé de temps, i que hem de fer.... dons començo a córrer, i en Pont al darrera, al arribar al corriol final camino una estona, i en Pont segueix, veient que en Pont no afluixa torno a córrer, i arribo a dalt un metres després d'ell, amb 29:43 i un malt de cames terrible.
Baixem xino xano, fins que decidim investigar un possible corriol per la desfrenada, que comença fent molt bona pinta, i acabem al mig de bardisses, sense corriol, plens d'esgarrinxades, baixant marges avall... fins que al final sortim a la carretera que va a Sant Ferriol, i tot xino xano tornem a casa més contents que unes pasqües.

Avui dilluns, baixada d'Olot anant per feina, passant per Sant Joan les Fonts, Castellfollilt, Sant Jaume, Argelaguer i Besalú, uns 23 km i 40 minuts justos.

1. molt bé estaferms ! jo també sóc del ram estaferm, fins i tot anti manaia (amb carinyo)
    quin camí era aquest que dius, on el vau agafar ?
    salut !!!

2. Era un corriol baixant de l'atmetller, a on agafes el corriol d'anar a la casa de l'atmeller a la dreta, doncs anar a l'esquerra. Comença molt bé i es veu molt guapo però la cosa acaba molt emmerdada i sense sortida. Seguiré investigant!!!
    Tinc les cames fetes un cristu!!!!

3. Estos romanooosss, estan locos!! jejeje
    Bueno equipo tienes ahi. Ya puedes formar un "dream team" ;)
    saludos

4. buen blog ,desde el maresme os invitamos a que paseis por nuestra pagina.saludos y a seguir dando pedales,nos vemos cracks!!!!