diumenge, 5 de desembre del 2010

1 PAS ENRERE PER FER-NE 2 ENDAVANT

1 pas enrere per fer-ne dos endavant. Això és la nova estratègia, com que no m'estic trobant molt bé físicament, o sigui que no tiro. He decidit fer rutes més senzilles, i més tranquil·lament per tal de recuperar sensacions, ganes i poc poc poder-me posar una mica a to.
Avui diumenge havia quedat amb el meu cunyat en Jaume, per fer una volat d'uns 80 km per carretera, però veient com estic jo, i que ell està com un toro, li vaig dir que avui aniria amb en Pont i en Peti (que pedala 4 vegades a l'any) a fer una ruta senzill amb Btt.
Al final així a sigut, a quarts de deu (he fet tard), hem marxat direcció Can Ring per fer la desfrenada, amb algun desvio (made in Pont), visita a una casa xulisima que han reformat al mig del bosc, fer petar la xerrada, fins que la xerrameca s'ha acabat, i hem arribat al corriol de pujada dret com la mare que el va ..... hem aguantat com un jabatos, però la veritat és que és dur de collons, això sí saps que és curt, que sinó..... després seguim la desfrenada, cap a la Casablanca, fent el corriol fins l'aqüeducte. Passant pel mig de la nova línia de la llum, altrament dit autopista, es veu que aquesta línia ja l'havien d'haver renovat fa 25 anys.
Un cop a l'aqüeducte anem cap fer la pujada de la mort, que després de molt temps aconsegueixo fer-la sense posar cap peu, en Pont també (però a la segona ;) ), i desprès de trobar la jovenalla que venia de pedalar de Maià (bé algun ja no tan jove), cap a fer les antenes, en Pont va tirant tot davant a uns 10 metres, en Peti com sempre al seu ritme, sin prisa però sin pausa, i vaig aguantant el ritme d'en Pont molt justet, però a la que la cosa és calma, forço la màquina i l'atrapo, quant em poso al seu cantó el cabron accelera i hem torna a deixar enrera, a partir d'aquí baixo pinyons i l'adalanto com un bala, però a l'ultim repetxon, com no, peto com una gla i m'avança sobrat tot rient, cabró !!!!!!!
A partir d'aquí baixada fins a can Travé, cap travessar la carretera, la resclosa, pont de Besalú i cap a casa.
Al final uns 28 km divertit, fent petar la xerrada i molt bona companyia.

A la tarda anem a veure l'espectacle que han muntat els clowns de l'hospital Josep Trueta per recollir diners, es diuen XAROP CLOWN, molt divertit, i a més encantats de col·laborar amb una gent que fa una feina molt important amb uns éssers tant especials per tots nosaltres.
http://www.xaropclown.com/

Dimarts vaig a veure el Barça (partit molt emocionant), i dimecres si encara queda neu m'agradaria anar a fer una ruta amb raquetes (si m'aixeco).

Bon Pont a tothom !!!!

2 comentaris:

  1. on aneu a fer raquetes, a vallter ? probablement agafi els esquis de muntanya per fer un Bastiments el dimecres... ja m'informaràs, a veure si coincidim

    ResponElimina
  2. Lato, com creus que estarà de neu ? Amb aquest vent no ho veig gaire clar!

    ResponElimina