dilluns, 5 de juliol del 2010

EXPANDINT TERRITORI 2

Dissabte a les 7 del matí vaig quedar amb el "cunyao"(de tant en tant li dono el gust de triturar-me), vam anar amb la de carretera, i per variar cap a Crespià, Espinavessa, Vilert, i aquí va agafar el "mando" ell que és de la zona, ja que hem va ensenyar diversos trencants per allargar o escurçar les rutes per aquesta zona, al final vam anara a orfes, Galliners (a fer un queixalic, 1 hora i encara no havia menjat res des d'ahir a sopar). I d'aquí cap a Vilavenut, Banyoles, volta a l'estany, Serinyà, Fares i Besalú.
Total uns 56km. (crec). Tot anar fent-la petar, anavem a un ritme tranquil però sense badar (sobretot jo), a les pujades em deixava enrera, i desprès m'esperava (clar sóc l'hereu de la família).
Anant amb companyia fas el quilometres que no t'enteres (bé una mica menys).
A més a la pujada de la Creu Roja ens vam trobar amb un trialteta de Banyoles de cognom Arimany, ja que el nom no el recordo. Vam anar junts fins a Besalú, ell anava tranquil, ja que el molt animal entrenava per les 24 h. de montjuïc en solitari, i anava fins a Castellar de Nug !!!, si ho he dit bé, cap a 200km va dir. Era un noi molt agradable i senzill, i vam xerrar tot el camí fins a Besalú. No portava la càmera de fotos, però hagués valgut la pena, ja que darrera al mallot, a cada cantó portava 1 bocata amb el corresponent plàtan, i lligat amb una cambre, sota el seient 2 aquarius de litre i mig (amb el preu encara enganxat) i una bandeja amb fruïta. Em va donar la impressió que era un crack com a ciclista i com a persona. Espero poder coincidir amb ell algun altra dia.
I res a preparar-se per la triatló. La veritat és que el genoll esquerra m'està tornant a fer malt, intentaré dilluns fer una ruta en btt i dimecres al fisio. I la resta, piscina amb la família.
En Vicenç va nedant de tant en tant, i en Peti està mig lesionat... a veure com arribem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada