dimarts, 20 de juliol del 2010

BICI I PLATJA SÓN COMPATIBLES

Em truca la Teresa a la feina, i diu:
Aquesta tarda anem a la platja amb el nens, si vols ves amb bici o si vols vine a la platja.... doncs vindré a la platja amb bici.
I així a set, plegar a les 15h, recollir en Ferran de la Guarde, anar a casa, dinar, canviar-me, preparar la bici i carretera i manta.
Al matí ja m'havia informat de la ruta, per tal de anar ràpid, i no passar per les carreteres més transitades. Al final he sortit de casa direcció Can Vilà, aquest tros de carretera se'm fa força pesat, pel transit, vent, el puja i baixa de la carretera... i a can Vilà a la dreta cap a Crespià i Esponellà, aquí ja a bon ritme i gaudint més del pedalar i de l'entorn. A Esponellà he tirat direcció Vilert, Orfes, on sense parar me menjat un plàtan (problemes per menjar en marxa, ja que no ser anar sense mans), de Orfes cap a Parets d'Empordà i Bàscara, anava a una bona mitjana unes 27km/h, això sí el terreny molt favorable, tot i el vent empipador. A Bàscara travessar la nacional (bastant xungo, si no cales ràpid, els trailers et planxen), i tirar direcció Vilaür a través d'una constant pujada, que degut al ritme i km ja em començava a fer malt, però he posat el plat mitjà, i amb la motoreta em anat fent fins Vilaür. Aquí he passat una mini crisi, ja que el genoll m'ha començat a fer malt, i les cames les sentia tibades. He decidir pendrem un gel i baixar més el ritme fins sentir-me millor. He tirat direcció Camallera, i aquí ja em tornava a sentir força bé, no per tirar coets, però si per portar un ritme alegre. De Camallera capa a Viladamat, a través de rectes i repetxons interminables, però ja havia recuperat la moral, i anava per feina, i d'aquí fins a Sant Martí d'Empúries. He tardat unes 2 hores en fer 54 km, sense parar-me. A Sant Martí trucada a la família, i em diuen que són a les ruïnes, pel carril bici fins allà. Allà primer he tret la roda a la bici i la he ficat dins el cotxe (no m'en fiava de deixar-la penjada al portabicis). Banyador i cap al mar banyar-me amb la família.
Dia excel·lent per anar amb bici, cel tapat i temperatura aguantable, llàstima del vent.
Avui m'he tornat a posar el mitjons llargs de "medilast" (per anar a córrer), i noto que em van molt bé pels bessons, ja que aquests quasi no em molesten. Estèticament deuen quedar malament, però a mi em van de fabula.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada