dijous, 8 de juliol del 2010

PREVIA TRIATLO RELLEUS BANYOLES 2010

Ja està tot apunt:
1.- En Nugró neda dia sí, dia no, tot i això està ben acollonit ja que l'any passat va patir molt, sobretot a la sortida. Aquest any diu que s'ho agafarà més bé, però si torna a patir com l'any passat ja podem buscar algú altre (sempre diu coses així, i acaba venint).
2.-En Peti ja està recuperat de la lesió (o quasi). Aquest dilluns ja no tenia molèsties. O sigui que complirà com un bon diesel que és. Sort que s'ha recuperat perquè els seus substituts no estaven gaire per la feina, eren en Puiu i l'Hurtós que com sempre farien la volta a l'estany parlant de feina.
3.-Jo estic millor que fa 1 mes i pitjor que fa 2 mesos. És el que hi ha. Els genolls i l'esquena m'estan donant la murga, però dissabte ho donarem tot (el que es pugui).

Ahir dimecres amb en David Ramió (el pesat que t'avala a la feina cada dia), vam anar a fer el no reconeixement del circuit de triatló. Vam quedar a una hora que no feia calor, o sigui, 3/4 de 4. Jo em vaig deixar el mapa a casa, i ell no en tenia ni idea per on passava. Així que vam fer la primera meitat del circuit, que era el que jo recordava, i un tros de corriol que a ell li van dir que es passava. I a partir d'aquí em va portar a un lloc molt xulo que no havia estat mai, el Puig Clarà. Unes vistes impressionants, Rocacorba, Mare de Déu del Mont, Bastiments, Pic de la Dona, i com no l'estany. Una calor sufocant però una ruta interessant.
En David està fet un figurint, però a les pujades no podia amb un "veteranu" com jo, ara, a les baixades, feines tenia a seguir-lo.

Com l'any passat veig clar que m'haig de guarda forces per la meitat final, ja que és molt rodador i la gent anirà petada (potser jo també). Ull les 2 rampes asfaltades que no semblen res de l'altra mon però arribes a dalt asfixiat.
O sigui farem tàctica reservont, que la cosa no està per tirar coets. ( Ara si veig els Pont, Garrison i Coste, ja es poden preparar que ells sí que NO!!). Ja saben de les meves males arts.

I després un bon sopar amb las albondigas i companyia.

A PASSAR-S'HO BÉ I SORT A TOTHOM.

Fotos de les vistes i els dos pajarracus (quasi no suem).

2 comentaris:

  1. quant et fagis fotos, afaita't i pentina't. Per dissabte no caldrà que et pentinis, quan et passi per el costat, ja m'encarragare de fer-te la clenxa.
    Ai, si la part dura es la segona... Aixo de rodadora només l'ultim troset. Ja m'ho diras.

    ResponElimina
  2. Marc aixó va per tu

    http://triatletes.net23.net/web_documents/circuits_2010.pdf

    http://gl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=988574

    ResponElimina