dimecres, 6 de juliol del 2011

3x1=55km

Doncs aquest és el resultat de la setmana passada. 3 sortides de 1 hora.
1 sortida de tarda de carretera de 25 km en 45 minuts sense gens de desnivell (Olot-Besalú)
1 sortida de matí aviat (3/4 de7) de btt de 15 km en 55 minuts d'anar fent.
1 sortida de matí normal, de btt de 15 km en 55 minuts més, aquesta va ser de Sardenes a Can Agustí de Riu, sí una altra vegada, ja que m'hi vaig deixar les ulleres d'anar amb bici, i com és normal no hi eren, alguna vaca les devia necessitar per evitar els mosquits.

O sigui, que la cosa va anant de mica en mica, però almenys vaig pedalant.
Aquest dimarts, hem quedat al matí aviat, per fer can Costa, vam pujar tranquil·lament (a estones), per fer 15 km i 55 minuts.
Demà al matí hem tornat a quedar.
A la tarda tinc fisio, per fer una rapassada a l'esquena i els genolls (els 35 comencen a ser durs de portar, ji ji ji).

I el cap de setmana intentaré fer algo més de 55 minuts, ja que sinó m'hauré d'apuntar a algun open infantil, o especialitzar-me en esprings.

PD. Dissabte vaig anar a veure la triatló Popular de Banyoles. Al final no vam trobar nedador, però tot i així vaig ana-hi a animar.
Buf hi havia molt de pata negra!!!!
Sobretot vaig quedar acollonit amb els primers de natació (entre els quals en Pontano), i el que va arribar primer de córrer, els va apallissar per no dir una altra cosa.
En castanya, collons com estar, nedant va entrar al voltant del 25, i encara es queixa... ai relampago!!!!!!
I en Pont va complir com un campeón... això sí aquest any l'hagués guanyat.. o no !!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada