dimarts, 1 de març del 2011

TERRA DE REMENCES 2011 - DORSAL 26

Doncs ja hi tornem a ser, ja estic apuntat a la Terra de Remences 2011 marxa curta. Dorsal 26.
En tinc moltes ganes per l'ambient que es viu, l'any passat vaig quedar impressionat, i tornem-hi. Me apuntat a la curta ja que per mi la llarga ja és pels top, algun dia espero fer-la, però mateix o veig que és un repte molt lluny de les meves possibilitats, i per això la meva admiració pels que la fan.

26GERARDPORTAS,BALATEUBESALúBESALÚ-DESFRENATS CLUB BTTB95 Km

PD-Si us interessa ja us podeu afanyar, que les inscripcions s'acaben ràpid. Jo us l'aconsello, sobretot si sou gent que sortiu a fer kilmetres i no curses, ja que es disfruta i molt. ANIMUS!!!

Cronica any passat

3 comentaris:

  1. Alaaa, que rapido!!! jeje
    Me gusta mucho esa ruta, siempre me lo paso bien aunque pase mal...bueno..ya me entiendes ;)
    Pero este año no iré. Tengo otros planes para ese dia.
    Pasarlo bien.

    ResponElimina
  2. Llastima Noe, tot i que em sembla que ja la deus haver fet moltes vegades. Jo no me la podia perdre, a més de ser al cantó de casa crec que la curta és ideal per algú amb la meva forma.
    Que et milloris i puguis continuar amb les teves locuras de cabra.

    ResponElimina
  3. Gracias!
    Ahora te tocar acumular kms para afrontar el reto! ´
    Saludossss

    ResponElimina