dilluns, 25 d’octubre del 2010

MICA EN MICA S'OMPLE LA PICA

Setmana sense parar però sense fer res diferent. Encara tinc moltes molèsties clavícula dreta. Puc fer de tot però a la mínima la tinc ben adolorida, aquesta setmana físio i tot arreglat.
Després del diumenge passat, en que vaig fer una mica l'animal, aquesta setmana les cames no acabaven de tirar, si anava fent ja no es queixaven, però a la que els hi exigia una mica em deien que m'espaviles que no estaven per tirar coets.
Doncs dimarts vaig anar direcció Sant Jaume i arribant fins a Montagut a ritme suavecillo, fent la friolera de 27 km i amb unes cames millor del que em pensava.
Dimecres em vaig saltar la classe de ioga, ja que amb clavícula tocada no hagués pogut fer res. Les meves cames, esquena i cap ho han trobat a faltar, per tant tot una mica més carregat del compte.
Dijous sortida cap a Crespià, però a l'inversa, anant primer a Serinyà, Malianta, Crespià, CanVilà, i cap a casa, crec que són 37km. Intentant forçar una mica, però la cosa no tirava, i el recorregut s'em va fer força pesat. Prefereixo fer-lo per l'altra banda.
Dissabte, després de dinar, amb tota la família fent la migdiada, i amb la panxa plena de macarrons vaig sortir amb la bici. Feia una mica de vent, però una molt bona temperatura, crec que serà l'últim dia de l'any que sortiré amb el traje d'estiu. Vaig anar direcció Argelaguer, Sant Jaume, i a Castellfollit vaig trencar direcció Oix, on després de Can Bundaci, vaig trencar direcció Sant Eudald de Jou, i sortir a Montagut, d'aquí cap a Tortellà. No em trobava gens comode, les cames em pesaven molt, i vaig decidir baixar fins a Argelaguer i cap a Casa.
Diumenge dia familiar amb la colla de mares del cafè. Vam anar cap a Taradell al Mas Casablanca. Ens va agradar molt, vam menjar molt bé, els nens s'ho van passar pipa i nosaltres també. El Mas Casablanca és el projecte d'una família de pagesos, que per sobreviure fent de pagès, ensenya a escoles i a famílies la vida de pagès i els seus animals. Nosaltres som de pagès, però a Besalú ja no hi ha ni ovelles, ni cabres, ni vaques, ni porcs (bueno...) ... ja no hi ha pagesos, per tant els nostres fills no ha vist res del que nosaltres hem viscut. A més la granja és autèntica, res de tenir-ho tot maco, està tal i com és realment una granja de pagès. Us la recomano a tots, tant pels fills com pels pares.
http://www.mascasablanca.com/
El cap de setmana que ve hi ha diverses propostes, dependrà de qui aconsegueixi enredar aniré a un lloc o altra. Hi ha el roadbook dels Aspress de Castellfollit, que me n'han parlat molt bé. I hi ha la marxa de Porqueres, que val molt la pena.

1 comentari:

  1. Jo l' any passat vaig fer el roadbook de Castellfollit i em va agradar molt, ho tenen molt ben montat i és una festa xula. Jo no podré fer res ja que em toca treballar. Si pogués hagués anat a Porqueres ja que pinta molt bé i és més intents. Facis el que facis t' ho passarás molt bé.

    ResponElimina