dijous, 14 d’octubre del 2010

JA TOCAVA

Entre pluges i compromisos no hi havia manera de sortir a pedalar. Dissabte no havia de ploure molt, però havia quedat per anar amb Karts. I res, com sempre, em fico allà on no em demanen i a les primeres voltes ja estic envirollat (maniobra bruta d'en puiu ;) ) al final aconsegueixo atrapar en nugro i en Pau i ens les anem foten fins el final, bé ens les anem foten amb en Pau, ja que en Nugró amb la seva conducció sense arriscar, com no acaba davant nostre, i jo avanço en Pau a la penúltima curva. No ho valia dir... però em veig obligat a admetre la "soberana" pallissa que ens va fotre l'Hurtós, pole, volta ràpida i victòria... sobradíssim (a la pròxima hauré de treure les meves males arts).
Diumenge pluja i més pluja... dilluns pluja i més pluja, però tot i així amb la Teresa i en Nugró a pluja batent vam anar a caçar bolets a .... si home us ho diré ji ji ji. Déu ni do els que vam trobar i el que ens vam arribar a mullar.
Dimarts hi havia pedalada a Porqueres, que es va suspendre com no per la pluja.
I fins avui dijous que no he pogut sortir. He anat a fer la volta cap a Argelaguer, Sant Jaume i fins a Montagut i tornar. 27 km en 54 minuts. Sensacions bones fins a sobre Sant Jaume i pèssimes la resta, això sí "echando el resto".
I ara no torcarà fins el diumenge, que aprofitaré per anar a pedalar amb els desfrenats, que fa temps que no els hi foto la tabarra.

PD. Totes les bicis que me comprat, 3 btt i una carretera són conor, i n'estic content, però a uns anys vista volia comprar-me una doble, i clar conor no té doble... PUES SÍ, aquest 2011 treu al mercat bici doble. Com no per preu i necessitats lla que m'agrada és la WRC DS TEAM XT , volta els 2.085 euros, tot i que la suspensió Rock shox Ario no en tinc referències.
WRC DS TEAM XT
Peso: 12,6 Kg
Cuadro: Aluminio 7005 T6 DB3 Extralight
Dirección: Integrada sellada
Horquilla: Rock Shox Reba SL
Suspensión trasera: Rock Shox ARIO RL
Bloqueo: Poploc en el manillar
Cambio: Shimano XT M773 10v
Platos: Shimano XT M770 175mm 24/32/42T
Desviador: Shimano SLX M661
Piñón: Shimano HG81 10v 11/34T
Mandos: Shimano SLX M660 10v
Manetas: Shimano SLX M665 disco
Frenos: Shimano SLX M665 disco-
Ruedas: Mavic Crossride disc
Buje: Mavic Crossride disc
Cubiertas: Schwalbe Albert 26”X2,10
Manillar: Ritchey
Potencia: Ritchey
Tija: Ritchey 31,6mm
Sillín: Selle Italia Nekkar
Pedales: WRC series
Tallas: 16,5”, 18”, 20”
http://www.conor.es/producto.php?id=24




9 comentaris:

  1. Molt xula la bici i el preu està bé. Ja et veig d' aquí quatre dies amb una doble, capritxos. Llavors ja no et podré atrapar a les baixades.

    ResponElimina
  2. Jo també tinc una conor (ara mateix molt modificada) però n'estic molt i molt content (uns 15000 km, inclosa la travessa pel tibet) i cap problema. Crec que pot ser una molt bona opció, sobretot qualitat-preu.

    ResponElimina
  3. ... jo crec que per 2000 tens bicis millors.Poder em uns components de menys "cache" pero em millor comportament i pes que la Conor. :)

    ResponElimina
  4. Bones nano,aquesta bici porta ADN Gerard. Jo he tingut una conor i cap problema. El què passa, és que hi ha molt per triar per aquest preu.

    ResponElimina
  5. Uii nen!!!,ara si que ho tens clar,cada un et voldra vendre la bici que a "ell" l'hi agrada.Jo crec que el millor es que miris pros i contras,i decideixis per tu mateix,que et tornaran boig, jeje.

    ResponElimina
  6. No me la vull pas comprar ara, però per si de cas vaig mirant...

    ResponElimina
  7. Nanu porto dies anant a probike a bcn i tenen coses d'anys antriors amb iguals qualitats i millor preu. Per cert a escapa tb tenen coses molt bones. Quina mania tens amb les conors tio. Salut

    ResponElimina
  8. Jo... t'aconsello que miris altres marques.Marques de veritat a poder ser :)
    Les dobles vulguis o no,tenen mes possibilitats de tindre problemes i tindre la garantia d'una bona marca es converteix en imprescindible ;)

    ResponElimina