dimarts, 14 de setembre del 2010

2 sortidetes més al sac

Després de tenir la maquinària parada tot el cap de setmana, ahir dilluns vaig fer una mini sortida cap a can Costa. Anava tard i vaig sortir com un coet, bé com un "petardo". Arribant a dalt al Candell, feia uns bufets, però tot i afluixar un mica, encara tibava força. Al arribar a la curva de Can Costa, crono a 0, i començar a pujar a tot tai. (Feia temps que no ho cronometrava, però tenia ganes de veure com hem trobava). Al cap de 3 giravolts ja començava a quedar amorrat, però vaig posar un ritme un pèl més baix per aguantar fins a dalt, la veritat és que no hem va sobrar res, però les altres vegades encara havia arribat pitjor. Al final 18:51, i molt content, crec que el meu millor temps és 18:30 o així. Després acabar d'arribar al Sagrat cor, i baixar pel corriol, vaig trobar que les dues zones més complicades estaven molt malament, i no vaig tenir pebrots de baixar-les a cavall de la bici. Des que tinc els nens, encara m'he tornat més cagat del que era (buf !!). A partir d'aquí, pista, i baixada pel corriol pedregós de la font de l'Atmetller (prou ràpid), i desviar-me per la pista de sobre la casa de L'Atmetller, i cap al Candell, ronda fluvial i cap a casa.
Al final, 52 minuts i 14 km. Cansat però satisfet.
I avui tocava sortir a rodar (queda pro) per carretera. Com que estava amb les cames una mica xof, he decidit anar tranqui, així que anar fent cap a Argelaguer, Sant Jaume ( he passat per dins el poble per estalviar-me el 10% de pujada), i he arribat fins a Montagut, on he girat i he desfet el camí fins arribar a casa amb 26 km i 57 minuts. Tot agafar-m'ho bé, he quedat prou tocat de cames. Demà descans, i a veure si el temps hem deixa sortir dijous.

PD. Mirant les classificacions de la desfrenada, hi ha molta gent que ha baixat de 2:30, que crec que és un molt bon temps, o sigui ja es veu que ningú entrena. Més val que ens posem les piles, que aviat ve la pedalada d'Oix, que és una de les meves preferides. És una d'aquelles pedalades que no enganya, no hi ha un tros planer ni a la sortida.

1 comentari: