dijous, 29 de desembre del 2011

APROFITANT ELS ULTIM DIES DE L'ANY

Primer de tot felicitar les festes i l'any nou, no vull ser pessimista, però pinta que te cagas !!
De moment tot aquest temps que no he escrit, he sortit un dia amb els desfrenats (bona ruta al sector d'espinau), 4 o 5 sortides o mini sortides a córrer, i molts tiberis i gastos.
Abans d'ahir sortida amb la btt després de molts dies, vaig fer un tros de la última desfrenada, per veure que estic com diuen els bons, en pretemporada, com dic jo fet una coca.
La ruta va quedar mig estroncada, ja que un cop arribava al mort, em adonar que havia perdut les ulleres a mitja pujada de can Costa, aixì que vaig recular, tot aprofitant per passar pels corriols de la desfrenada de fa 2 anys (ull que la passarel·la de fusta ja no hi és, i al seu lloc hi ha un bon escaló), a part del primer tros, la resta del corriol està perfecte, ja que l'han netejat el caçadors.
Vaig tornar a baixar cap a can Costa a veure si les veia, però res, hores d'ara hi deu haver algun porc senglar amb ulleres d'anar amb bici.
Al final sensacions de que les cames no tiren, però moltes ganes de posar-les una mica a to.
Ara toca intentar aprofitar les festes i començar a pensar en algun objectiu diferent per l'any que ve.

PD. Si algun bon jan troba les meves ulleres (que són molt velles) ja sap on sóc, i ja sabeu que en fumera ho veu tot, i les reis (mags no els altres) són gent generosa i agraïda.

PD. Ja tenim nova inquilina a casa, en Ferran té una bici nova, una BH CALIFORNIA d'alumini de 1v talla 16", que el tió va comprar a outleciclismo per 100€ (ports inclosos), ja marxa com un tiru.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada