dimarts, 6 de desembre del 2011

100 oficials

Sí sí, per primera vegada passo de 100 km amb la bici de carretera. No hi havia manera, 75, 85, 95 no acabava mai d'arribar-hi.
Ja feia temps que ho rumiava, però mai em plantejava anar a fer més de 100, sinó que planificava la ruta i sortia el que sortia.
Avui em quedat amb en Pont, i hem tirat cap a Avinyonet, Llers, Tarradas, i després girar a la dreta cap a Boadella d'Empordà, Montroig, i fins a Darnius on fem parada a fer un mos. El que passa és que em anat a un "antru", que no tenien res per menjar, i al final ens hem arribat fins a dins el poble, i trobem una botiga de queviures, i ens fotem una bona ensaimada i una xocolatina.
Després anem cap al Pantà de Boadella, que està a tope, i tot i així les comportes estan tancades.
Després anem altra vegada cap a Boadella d'Empordà, i pugem el coll que abans em baixat. És una mica llarg però no té cap desnivell fort, a bon ritme anem pujant.
Després tornem a Tarradas, aquí ens desviem cap a Vilarig, Cistella, Vilanant, Taravaus, i tornem a la carretera de Figueres on enfilem cap a Besalú.
Puja i baixa, i anar tirant, fins que s'acaba el gas, i intentant seguir en Pont tinc un amago de rampa. La veritat és que em begut bé durant la ruta, però el menjar... un platan, 2 cafès i una ensaimada en tot el matí, i després passa el que passa. Tot i així em nego a predrem un gel, m'he tornat un hippie de la bici, res de merdes que et destrossen l'estomac.
Doncs així acabem d'arribar a Besalú, les pujades comencem junts, m'acaba deixant enrera, i m'espera a dalt, i a als planers encara li dono una mica de guerra.
Arribem a Besalú, i OH NO !!! 96 km !! m'hi nego.
Tot i estar fets pols, decidim tirar un tros cap Argelaguer per fer els 100.
Al final 101,20 Km en 4:20, i trinxat trinxat, però content content.
Bon pont que a mi ja se m'ha acabat!!!

1 comentari:

  1. l'any que a la Selènika de Navarcles ! jo ja l'he fet, sol fer entre 100 i 110 km i necessito un mesell per tornar-hi, és al setembre (ah, és btt)

    ResponElimina