dissabte, 19 de novembre del 2011

APROFITANT EL PARON DE PLUJA

Aprofitant que avui al matí no havia de ploure, em quedat amb en Pont per anar a treure la cabonilla amb la de carretera, ja que no tenia ganes d'enfangar-me amb la btt.
Hem optat per anar fins a Oix, mentre inflàvem les rodes a la betzinera, han passat 3 ciclistes que anaven en la mateixa direcció que nosaltres.
Em tirat xino xano, havia de vigilar en Pont, que és com una bardissa seca, que ja estava a punt per donar-los caça, na fent, al final els hem atrapat a la pujada a Sant Jaume, un perquè anava més lent, i les altres perquè s'han parat a dalt (després de picar-se entre ells i pujar a tot tall).
Un copa avançat, tot esbufegant, hem anat tirant, fins que ens ha atrapat i hem fet el camí junts fins al trencat al parador de Castellfollit, la veritat és que a la pujada anava parat, però ens ha posat un ritme, que anàvem amb el ganxo al coll.
Al trencant ens hem despedit, i em començat a tirar amunt. En Pont com sempre a començat a posar la seva ritmeta, l'anava seguint força bé, però cap al final del primer coll m'ha començat a venir flato, i he tingut que deixar-li 10 o 15 m per poder relaxar una mica l'asunto, un cop dalt, baixada i tornar a pujar on en la part final tampoc el puc seguir.
Arribem a Oix, fa un bon dia, voliem tirar fins a dalt al Bestrecà, però amb la xarremeca, ens hem estovat i em decidit tornar cap a casa.
En el primer coll, pujant força a ritme, i acabant amb una bona serie, que tot s'ha de dir m'ha tornat a fondre als metres finals. Per intentar-ho que no quedi.
Descens i tirem cap a Can Eudald de Jou, bonic camí per fer tranquil·lament. Arribem a Montagut i tirem cap Tortellà, quina pujada tant pesada, es fa llarga de collons, per variar torno a posar un bon ritme, a la part final deixo en Pont enrera, però s'hem torna a fer llarg, i peto a 100 metres del final, i na fent.
Tirem cap a Espuella, no l'havia fet mai de baixada, Argelaguer, el Clot i Besalú.
50 quilometres per treure la carbonilla i fer alguna serie, i arribar a casa trinxadots, com sempre.

Un copa hem arribat, hem mirat bicis, que en Pont necessita una btt, i tothom li aconsella una 29, jo no ho veig gaire clar, aquí tenim molts corriol, i pujades cabrones, i no sé si és tan bona idea per aquesta zona.


1 comentari:

  1. Ja veig que no pares, aixi m'agrada. Per cert vaig veure en Pont i diu que li faria gràcia anar a Oix. Ens veurem el Diumenge???? Salut

    ResponElimina