dijous, 8 de setembre del 2011

DESFRENADA 2011- la prèvia

Com que el cap de setmana passat era Besalú medieval, i com no, jo faig de pinxe a la Taverna Solidaria al mati, i passejar amb la família per la tarda, i pedalar per... MOC !!! s'ha acabat el temps... una altra dia serà.
Doncs la setmana portava el mateix camí, però al no tenir temps, dimarts vaig decidir sortir a córrer, vaig triar un recorregut planer, tot per pista, 0 asfalt, per can Batlle i l'anella verda, uns 6 km, i vaig tardar uns 33 minuts, anava fent, sense forçar, vaig anar molt bé de cames, genoll, turmell, però com no sempre haig de tenir alguna cosa, doncs tenia flato, i collons quin flato, que em pensava que tenia un atac de pendis... vaig agafar un pedra, vaig esbufegar fort... però res, la única cosa que em va anar bé va ser, córrer aixecant més els genolls.... no sé si va ser això, però almenys es va calmar.. un consell: no mengeu un tall de fuet abans d'anar a córrer... ;)
Dimecres amb forces agulletes, però res comparat amb les altres vegades.
I avui dijous, m'ho he pogut muntar per anar amb bici, tenia les cames encara carregades, per tant no era qüestió de fer el burro.
He anat a fer la volt curta de la desfrenada, el primer tram fins a sobre el candell l'he fet anar molt poc a poc, però veia que les cames anven força bé, i m'he anat animant fins arribar a sota Can Costa, aquí crono a 0, plata mitja i 3 pinyó començant per dalt, le mantingut tota l'estona, excepte el 1 tram planer, on segons sant Lato s'ha de posar plat gran.. he baixat un parell de pinyons i plat gran, i fava, carai !!! les cames tiraven... a partir d'aquí tornar a la marxa que portava, això sí ja no anava tant lleuger, que fins i tot les segon pla ha desaparegut... i la última rampa ja l'he fet asfixiat, al final he fet 19:25, asfixiat, però força bé de cames...
Després pedalar relaxat per recuperar-me, i castanya... pista, corriol, i era a les basses de Bet amb 43 minuts, a partir d'aquí anar cap a can Badia, on en algun repetxon ja em començava a arrastrar una mica, i fava cap avall.
Feia molt que no la feia, és rapida i sense molta dificultat, o sigui: pels animals ràpida i bestial, i pels que van amb més seny, divertida i sense perill, o sigui cafè per tots.
L'he baixat molt ràpid, pesant que ningú amb seguiria, de fet anava sol, i a més a l'hora de la veritat em passen per tots cantons... però bueno he estat una estona ben content.
A partir d'aquí algun repetxon petit, i pista ràpida... un dubte amb el camí, ja surten uns gossos bramant, i em tiro corriol avall, per sort era el bo, travesso el rierol, quasi sense mullar-me, o sigui un peu a l'aigua.
A partir d'aquí m'arrossego un mica en les últimes pujades, i gas... deuen ser un 4 km de gas a fondo fins a l'arribada, al final 22 km en 1:15, sense parar-me en lloc, o sigui ja teniu el temps del dominguero.
La marxa curta estar molt bé, però jo aconsello agafar-s'ho amb més calma i fer la llarga, que val molt la pena, i aprofitar els avituallament, que per això els hi posem!!!! jo estaré amb la penya cangrenya, a l'avituallament a Can Jou... miraré de portar la càmera per ventar algun retratu.

O sigui que dissabte a marcar el circuit, (hem quedat a les 6:30) la mare que tu va parir !!!! però si encara no ha sortit ni el sol !!!!
I diumenge bon temps i DESFRENADA, si fa molt de sol no patiu, ja que la marxa transcorre en gran part sota la protecció dels arbres, o sigui de LUJU!!!

Us i esperem a tots !!!!
En Ferran recollint el diploma dels 25 m, 1er de la seva serie amb 56 segons.

Foto de les dos bitxus de casa!!


Ni les piscines del Lidl
La tieta petita i tots el nebots, la tieta se'n va cap Astúries, l'amor....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada