diumenge, 20 de febrer del 2011

SPRINT FI DE SETMANA

Sort de l'esprint final, que sinó no pedalo.
Per diverses qüestions en tota la setmana, entre les quals que l'hereu de tota la meva fortuna fha fet 4 anys, no havia pogut fer res de res... bé sí un dia al fisio, que crec que m'ha deixat l'esquena bastant millor, ara és qüestió de fer estiraments, que fàcil és dir-ho, però és un pal, es pitjor que nedar... bé prefereixo fer estiraments (l'altra dia vaig fer un nou record mundial de natació, 100 metres i bona nit i tapat, i feines a sortir de la piscina, ja que quasi no podia moure els braços).
Dins arribo a divendres i un 0, al compte kilometres, donc m'ho munto com puc, i surto desde Olot al migdia, amb un copiós esmorzar fet, i dinant un plàtan.
Vaig amb la prima, la cosina no, vull dir la flaca ;). Vaig direcció ca la Guapa, i ja i som una mica de ventet... i quin malt de cames. Es ven bé que no les deixo ni posar a to!!!!
Un puja i baixa que em mata i em desmoralitza una mica, però arribant a Can Xel apreto un mica les dents, i ja començo a portar un ritme més digne, això sí un malt de cames també força digne.
A Mieres trenco cap al Collell, on paro 2 minuts. Després cap a Sant Miquel de Campmajor, on m'havia parlat de Falgons, i dit i fet, la novetat de la ruta és diu Falgons, 5 km d'anar i 5 de tornar. La cosa és fa bé, tot i que part de la carretera, l'asfalt sembla una patata ondulada. Arribo a l'església de Falgons, parada obligatòria de 2 minuts a veure el paisatge, i sant tornem-hi.
A partir d'aquí ja intento portar un ritme més viu, que si no "m'espavilu" ja veuràs. Bon ritmet fins a Banyoles, volta a l'estany, bona pujada a la creu roja, Serinyà, i un cop agafo el desvio de Besalú, poso tot el que em queda per fer el repetxon fins a transports Prujà, i arribo justet justet.
Quin gustillo poder tornar a fer un atxassu del meu, encara que després les feines són a arribar.
Molt content, i cansat, i 63 km en 2:17 minuts de pedalar.
I cosa rara però dissabte repeteixo, he quedat amb en Solà i en Pont que diuen que estan molt cuits i en baixa forma... cosa que és veritat je, je, je!!! vam sortir direcció el coto, i na fent per camins, fins agafar la carretera del camps del avions, després cap a Maià, pujar a Santa Magdalena, amb sprint final, guanyat sense pietat per la meva part, Pont per una vegada que puc amb tú deixa-m'ho dir ;).
Baixada pels tobogans de la volta de Maià, amb espant inclós, casi faig la primera volcada de les guapes amb la bici nova, però un espant i prou. Després vam trobar marques de l'Open Bmw de Lladó, i les vam seguir durant un bon tros, força enfangat, però molt guapa i divertida.
Tirem cap a l'Incarcal, Dosquers, la Confiança i cap casa, content com unes pasques.
Al final han sortit 29km i moltes ganes de seguir pedalant. En Pont ja li molesta menys l'esquena, i més que jo estigui millor que ell (això en diuen un pique ;) ). I en Solà, total d'aquí 4 dies ja estarà dins el seu cotxe power flower foten-li gas.

Pròximament pedalada de Santa Pau, diumenge que ve, que si tot va bé no hi faltaré. Espero superar els rècord de l'any passat, que crec que vaig fer 1km.

Salut i km's !!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada