diumenge, 13 de febrer del 2011

EL MÉS TONTO FA RELLOTGES!!!

Aquí el més tonto fa rellotges, o sigui que qui no corre, vola!!!! Tothom s'està posant les piles que no vegis. Calamaro i Patricio, Olot-Besalú per bosc+Besalú Olot per carretera. Els desfrenats com cada diumenge voregen els 40km... ai ai ai !!!
Jo també ho intento, però la veritat, és que tinc l'agenda una mica plena, però l'intento aprofitar.
Dissabte tenia calçotada, però m'ho vaig poder muntar per quedar amb en Pont, però aquest està pitjor que jo... té l'esquena fatal i ha de fer bondat.
Així que vaig quedar fotut, doncs vaig agafar la bici de carretera, i cap a Can Vilà, a mig camí vaig mirar la velocitat, i portava un mitja de 32-33km/h, ai que petaré....
De valents el cementiri n'està ple... doncs n'hi haurà un més...
Decideixo, acabar de donar-ho tot, abans d'arribar a Crespià, tinc una mica de baixon però aprofito per menjar una mica mentre vaig tirant, em noto les cames que tiben, però també que encara tinc força, així que som-hi!!!
La pujada d'Esponellà, primer em costa, però un cop agafo el ritme, vaig força bé, crec que és la vegada que la he fet més ràpid (sort que no porto pulsòmetre).
Arribo a Martis, i màquina al pla de Martis... com mata el vent en aquest tram... fer-lo amb el vent a favor ha de ser bestial!!!!
Baixo cap a Banyoles, volta a l'estany de tranquis... i a la pujada de la Creu Roja gas a la burra!!!
Serinyà... gas!!! Fares!! Gas!!! Repetxon abans de transports Prujà....
PUM!!!!!!
Tranquils les rodes estan bé, he fotut un pet com una gla... arribo a casa com puc, amb una mitja de 29,55 Km/h en uns 43 quilòmetres i un catxo pajaron!!!
Tot i així decideixo rodar molt i molt suau durant 10 minuts per relaxar una mica l'asunto!!!

El resum és que sento que començo a tenir força, però no tinc resistència... això només té una solució.... KM.

PD. Resum de la calçotada. Primera posició i arrasant , quin gustillo és ser el campió i amb diferència!!!!! ;)



5 comentaris:

  1. Gas, gas, gas...pum
    La secuencia inevitable, jejeje, tarde o temprano el PUM llega. Eso si, cuanto mas kms, mas tarde llega, asi que ya sabes....a devorar kms.
    Calçotada me toca el domingo que viene, espero hacer podium tambien como tu, jejejjee

    ResponElimina
  2. tranquil Gerard, jo porto una mitja de sota mínims, això sí, dues o tres esquiades per setmana i la darrera de Febrer 5 dies a Andorra, l'altre dia vaig anar al sagrat Cor i sortint de casa vaig perdre l'equilibri al prat de sant pere... una mica més i em foto de morrus...ja no sé ni com posa-mi a cavall de la burra, quan torni ho trinxaré tot, cames i melça !

    ResponElimina
  3. Noe tot i això quant sents el pum és com si haguessis fet la feina ben feta... som uns massoques!!!
    Lato ja et conec, amb 4 dies pedalant ja em treuras els ulls !!!

    ResponElimina
  4. Que tal Crack? Des que tens la nova màquina, encara no hem coincidit cap cop. Ja veig que no pares...per anar el Remences hauré d'entrenar de valent, la de carretera no hi ha maneres d'agafar-la, falta temps. Salut i Km per un tub.

    ResponElimina
  5. Doncs si, tens raón. Cuanto mas "jodidos" llegamos en casa....mas contentos acabamos al final. Es la sensacion de haberlo dado todo.
    Masoooocas, que somos todos unos masoocas! jeje

    ResponElimina