divendres, 28 de gener del 2011

JA LI TINC EL TRANQUILLU

Crec que ja li tinc el tranquillu a la nova bici, després d'uns petits canvis, he posat els pneumàtics que portava a la conor, i avançar i pujar una mica el seient, va com una seda !!!!
A més em queden poques molèsties a l'esquena, 2 dies de ioga i quasi com nou, i sembla que les cames comencen a tenir una mica de força. Aquesta última frase va dedicada als que opinen que al meu blog només hi ha misèries... collons que quant vas en bicis també pateixes!!! ;-)
He fet dos dies seguits de btt amb de 45 minuts, (també hi havia d'anar ahir i avui, però plou...mariquita).

Les sensacions molt bones, sobretot al segon dia.
Rutes divertides, maques i fàcils, però amb dos corriols dels punyateros, o sigui drets com un ciri, i amb algun tram una mica tècnic. Els vaig pujar amb facilitat tècnica i dificultat física, o sigui no vaig posar cap peu i les pulsacions feien por de veure. Això sí els vaig fer amb les dues suspensions bloquejades, les altres vegades no les havia bloquejat, suposo que tot i ajuda.

I pel cap de setmana serà cosa de mirar el temps, i l'agenda familiar. Seria sortir amb els desfrenats o tirada llarga amb la bici de carretera (llarga vull dir el voltant de 80km), o sinó la sortida de l'horeta, que algo és algo.
Més o menys la pendent del corriol era algo així.

1 comentari:

  1. Eh, afluixa. El paio no diu res i Nafent Km i tu vols que vingui a fer alguna marxa?? Encara em falta molt d'entrenament, amb un cop a setmana no vaig enlloc, je je. Salut.

    ResponElimina