dilluns, 24 de gener del 2011

EL CARGOL AMAGA LES BANYES

Doncs sí, ho tenia tot apunt per sortir diumenge amb els desfrenats, però entre que el dissabte vaig anar a dormir a quarts de 3 fart com un rènec, el malt d'esquena i que després de llegir el blogs de la gent, i del fred que havia passat... i com que sóc un biker de pacotilla, em vaig quedar a casa ben calentó (suposo que són suficients excuses).

Això sí a les 9 vaig sortir un moment a fora casa, i vaig tenir la mala sort de veure 10 o 12 desfrents que marxaven direcció Can Batlle, QUIN MALT DE CONSCIÈNCIA!!!!

A partir d'aquell moment, va ser una lluita psicològica,
i vaig o no ?
Sóc un merda!
De valents el cementiri n'està ple!
Potser que em cuidi l'esquena!
Sense patir no s'aconsegueix res!
Però val la pena?

Al final vaig sortir a caminar una horeta pels voltants de Besalú, a ritme de iaia amb pressa per anar al mercat.

Veig però que si vull pedalar aquesta setmana hauré de patir fred, doncs si no hi ha res de nou sortiré la meva horeta demà al migdia.

BON FRED !!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada