dilluns, 15 de novembre del 2010

SANT LLORENÇ DE LA MUGA (84km)

Diumenge, gràcies a la família m'ho puc muntar, però haig de sortir tard i per tant surto sol. Avui toca carretera, bàsicament perquè tinc la btt fet una coca desprès de la trontollada de l'altra dia.
He sortit de casa a quarts de 10 i he tirat direcció Avinyonet de Puigventós, el clima era càlid, però feia fresca, per tant el "manguitus" i el buf van de perles.
Vaig tirant a un ritme viu però sense passar-me, els tobogans de la carretera de Figueres no s'acaben mai, però com que és el principi, cap problema.
Arribo a Avinyonet amb una mitja de 32 km/h, per mi, una mica massa ràpid. Em costa molt controlar-me quant vaig sol, i desprès ho solc pagar.
A Avinyonet vaig direcció Llers, passant pel cantó del camp de fútbol, la carretera es comença a empinar i la carretera està en bon estat però té molts bonys.
Mica en mica vaig pujant pinyons, fins que poso el plat mitjà, na tirant i la cosa es va empinant, apaereixent un parell de rampes que se'm fan molt dures, em costa mantenir el plat mitjà, però em resisteixo a posar el petit, així que apreto les dents fins que supero la part més dura, i la cosa es suavitza més. I així arribo fins a LLers.
A partir d'aquí carretera en lleugera pujada fins a Terradas, cap pujada forta però na fent. Anava prou bé de forces i estava disfrutant del paisatge i de la bici (és increïble les palles mentals que tens quant pedales sol per carreteres solitàries).
A Terrades vaig seguir direcció Sant Llorenç de la Muga, per arribar-hi, primer es va pujant com fins ara, però de cop hi ha un descens bastant ràpid (ja ric, ja que després l'hauré de pujar).
A sortir de Terrades hi ha un trencant a la dreta que va capa a Biure i Boadella, bon lloc per la pròxima ruta.
Arribo a Sant Llorenç, però decideixo continuar fins a Albanyà... però veig que porto més de 40km, les forces fallen, es tard i encara em queda la tornada, així que al cap de un parell de km i davant d'un càmping, reculo i torno cap a Sant Llorenç.
Vaig al centre del poble, on en una pizzeria-restaurant-fleca-cafetèria demano 4 croasants de xocolata petits i un cafè, mentre llegeixo el diari, un "luju".
Canvio l'oli de les olives, i sant tornem-hi. La pujada de sortida del poble m'espera...
Sorprenentment la pujo bastant a ritme i amb forces... arribo fins a Terrades on em desvio cap a Cistella. La carretera és estreta i hi ha alguna pujadeta, però cap de forta.
No vaig sobrat però encara em queden forces i coco, i els km passen volant.
I n'ha tirant arribo a Avinyonet, i d'aquí fins la carretera que va de Figueres a Besalú. Només de sortir a la carretera em noto un fort vent lateral, avanço a 23-24 km/h, ara ja em sento molt cansat, les cames em fan malt, el cul, l'espatlla. I el coco el tinc més "pa lla que pa qui".
Passo 4 o 5 km que estic agobiadíssim. Però acabo recuperant el coco i començant a tenir pensaments més positius, cosa que fa que les cames es posin en modo supervivència.
Així he arribat a casa, xino xano a les pujades i apretant un mica als planers... i al final trinxat trinxat però feliç feliç!!!!

A arribar, dutxa, dinar, anar a buscar nens, i preparar la festa d'Aniversari de la Mar que celebrem a la tarda, sí la princesa de casa fa 2 anys. Felicitats Mar !!!!!!!

Dades del meu crono:
83,3 km 3:08 h. de pedalar.

Dades el meu gps manual:
http://www.bikeroutetoaster.com/Course.aspx?course=190888

Dades de meu cos:
Estic fet una coca però feliç com una anís.

Sant Llorenç de la Muga

Sant Llorenç de la Muga

3 comentaris: