divendres, 7 de maig del 2010

PREVIA- TERRA DE REMENCES





Doncs, amb esperant el gran dia, molt il·lusionat i molt cagat. L'estat de la qüestió és el següent:
En contra:
- És la meva primera marxa cicloturista, o sigui de carretera.
- Amb la bicicleta de carretera (altrament dit flaca o prima) com a molt he anat amb un pilot compost per 3 persones (sí, no m'he deixat cap zero) i aquí serem 3.000 (sí, no hi sobra cap zero).
- Amb la bicicleta de carretera com a molt he fet 85 km, i només una vegada. I aquí són 95km. No vindrà pas de 15km.
- Les meves sortides per carretera, degut a la meva agenda repleta d'actes, solen ser d'entre 1 hora i 1:30, i aquí serà d'entre 3:30 i 4:00... o més(espero que no).
- Al cap de 1 hora d'anar per carretera s'hem comença a adormir els dits del peu dret( tranquils ho he provat tot: posició cales, seient....) = estic tarat.
A Favor:
- Tinc moltes ganes de fer-la i disfrutar-la.
- Per mi és un repte perquè no sé que m'hi trobaré, però vaig amb una mentalitat molt conscienciada a aprendre de la gent que em trobi pel camí(si m'esperen).
- Estic acostumat a patir i a fer un sobre esforç (sense passar-se que començo a tenir una edat.
Tactica:
Anar a un ritme lleuger però reservant. Sobretot fins dalt capscosta.
Després agafar un grupet amb un ritme viu però sense ofegar-me en cap moment, fins al coll de Canes.
Al coll de Canes, pujar anar fent i si hem trobo bé apretar una mica per arribar a dalt un mica trinxat, però amb algun "cartutxu" a la recàmera.
Un cop a dalt intenta baixar seguint la traçada d'algú que no sigui un kamikaze (sóc un patata baixant)i ficar-me en algun grup per arribar fins a meta, gastant tota la energia que hem quedi.

L'únic dubte que tinc és si portar la motxileta que tinc d'anar en btt. Ja que no sé com la gent porta les coses, manguitus, drogues varies, "canguru"... no ho sé. Ja miraré de càpiga tot al mallot dels desfrentas.

PD. Per fer-ho més emocionant diuen que ha de ploure ( Les michelin Lithiun són de agarrete com puedas).

BONA SORT A TOTHOM

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada