dissabte, 30 de juny del 2012

DEMÀ XV MONTCAL BIKE, SANT TORNEM-HI

Demà hi ha la Montcal Bike, cita a la qual no es pot faltar, bé jo hi faltaré, no per falta de ganes, sinó que no es pot fer seguir tot, aquest vespres hi ha festa, i de les grosses, i per experiència, millor que demà hi hagi relax.
Després de tota la setmana omplint el dipòsit (sobretot de sol, sorra, fregits...), ja tenia ganes de pedalar, i avui amb en Pont em anat a fer un taste de la Montcal Bike de demà. Com que estava marcada a trossos em fet un bon max mix, sortint 36km 850 de desnivell, en 3 justes. Pel que sembla ens ha quedat un pujada per fer darrera Santa Magdalena, però la resta l'hem fet força tot.
Feia calor, però suportable, sobretot perquè en gran part es a l'ombre, tot i això em fotut una suada de campionat, ja que entre el corriol nou del camp dels avions, l'antena i la tribana, la cosa és dura. La sort és que l'hem fet al principi, i no al final com serà la marxa (que deu nostre o vostre senyor us agafi confessats si hi arribeu una mica cascats).
Bons corriols de baixada, pista, corriols fàcils, tècnics, algun tros a peu, algun tros sense peus, potser sense dents.
El temps demà serà molt més bo, tot i així, la gent de meu suposat nivell, ull!! no us passeu de ritme, que el regalito final és molt dur.

Bé, ja tinc el dipòsit una mica ple, les sensacions, no han set boníssimes, però per anar fent ja està bé. Sobretot m'ho he passat bé, i el coco ja torna tenir ganes de patir.

Apasiau!!!!

PD. A veure si puc venir a veure l'arribada a Montcal bike, suposo que hi haurà una bona representació de desfrenats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada