diumenge, 8 de gener del 2012

EL COS DE MONTAGUT

Després de dos sortides seguides la setmana passada, una cap a Sant Ferriol i sagrat Cor, i l'altra a Can Costa i Sagrat Cor. Força bones sensacions (per ser jo), pujant a can Costa en 20, cosa que vol dir que no estamos tant malt (que tampoco bien).

Volia sortir el tercer dia seguit, però com diuen el bons, has d'escoltar el cos, i el meu cos em deia que li fotia malt tot, esquena, genolls, cames.... o sigui que vaig fer una mica d'endreça per casa.

Dissabte excursió familiar cap a Rocacorba, desde la banda de Canet d'Adri. Bona caminada tot i que al final no hem fet el cim, a vegades val més un retirada a temps que una victòria. Els nens fet uns jabatos.

Avui diumenge sortida a les 9 del matí amb els desfrenats, amb el xerpa Albertí, en Molas amb la bici que li falta un plat i algun quilo, amb en Paco on té tots els plats i li sobren algun quilo, a la bici, en Manel sabeu si aquest corriol és molt tècnic?, i jo mateix.

Tirem direcció Argelaguer, desfent part de l'últim desfrenada, travessant 2 vegades el riu sense remullades (per poc), anem cap a Sant Jaume, ens enfilem cap a Montagut.
A Montagut comencem a pujar cap al Cos per la carretera, anem pujant a bon ritme, en Molas marxo sol endavant, en Paco al darrera, i uns 10 metres més enrera jo. Vaig força comode, és una pujada quasi tot asfaltada, crec que port un ritme bo i gens forçat, però cap al mig em comença a picar una rampa del 16% que se'm fa un mica llarga, i que em salva el plat petit.
A partir d'aquí, plat mitjà i fins a dalt. Vista preciosa, i un bon solet. Un platan i dues manderines de l'hort de botei, i cap avall pel corriol.
Una primera part una mica tècnica, que es pot fer quasi tot, sortim a la cometa, d'aquí tornem a Montagut, pedrera, Sant Jaume, Argelaguer i Besalú.

M'he trobat prou bé, tot i que he arribat força cuit, falten km!!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada