dimecres, 17 d’agost del 2011

FI DE VACANCES SANT TORNEM-HI

Després d'estar una setmaneta de Camping per Pals, i aprofitar per sortir amb btt 3 dies a fer el voleiu, fent més o menys 26km cada vegada.
Dimarts vaig començar a treballar, amb el nou horari d'agost, de 8 a 3, que fa que pugui aprofitar la tarda.
I avui, ha tocat sortir amb els compis de Plana-Hurtós, erem en Gerard C. (sí el del bolso), en Richi wichi, i en Solà Renolt, en Balta a faltat, degut a que l'autoritat competent no li acceptat la instància pertinent.
Em quedat a les 5 de la tarda, sí feia una bona cleca. En principi els havia de portar a fer un max mix de la desfrenada de l'any passat, però ha resultat sortir una ruta un mica improvisada, ja que com sempre m'he despistat, i he aprofitat per ensenyar alguns corriols a en Solà.
Anavem a un ritme força tranquil, però sense badar, em anat cap a Can Homs, on abans d'arribar-hi han sortit 3 gossos a tocar la pera, cridaven i prou, però tocaven la pera...
Després passar per Darrera Gircós, la riera, i una pitxa un liu, fins anar agafar corriols i pistes per aquí i allí i anar a sortir la carretera asfaltada de Beuda, després tornem per la guixera tancada fins tornar cap a Palera per fer els magnífics corriols, fins arribar a baix a Lligordà.

Em tingut un petit incident, a en Richi wichi no li agraden les baixades, i menys amb pedres i algun escaló, i com no en un moment de debilitat, s'ha amorrat a un arbre i de culs per terra.
Després de riure un mica i veure que no ha passat res, sant tornem-hi. Pujar fins dalt l'abocador, per la pista de can Maolà, i baixada rapidíssim fins a Can Travé, pista, i baixada fins a travessar la carretera, la Confiança, i cap al Pont vell.

Cervezeta amb tertúlia i cap a casa. Al final a set una bona pedalada amb bon ambient.
Queda pendent el corriol de'n galzaran, i la trivana.

A veure si demà em puc aixecar i fer una mica de carretera, ah... VISCA EL BARÇA !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada