diumenge, 10 d’abril del 2011

RITME "ALEGRILLU" I BICICLETADA

Semana de sumar, no gran cosa, però de mica en mica s'omple la pica, però a aquest ritme tardaré molt a emplenar-la.
Entre setmana vaig baixar dos dies d'Olot, el primer a tot trap, si més no el principi, ja que al final estava trinxat, arribant a casa en 41 minuts, i el segon passant per Montagut i Tortellà uns 51 minuts i millors sensacions.
Estic trobant el meu ritme alegrillu, ja que moltes vegades vull anar tant ràpid, que peto com un "sapu", i acabo fent el mateix temps que si m'ho agafes més tranquilament, i posar un ritme "alegrillu", o sigui bo però més adient a les meves forces.

I així ho vaig posar en pràctica el dissabte, a la volta a Can Vilà, Crespià, Esponellà, Volta a l'estany de Banyoles i cap a casa a Besalú. Em van sortir uns 45 km, i molt content amb les sensacions, em vaig sentir amb forces, i vaig arribar molt enter (cosa rara en mi), i a més un mitja força bona (tot i fer la volta a l'estany relaxadament) de quasi 29 km/h.
Això sí feia un dia ideal, sol, caloreta, però sense ser agobiant.

O sigui visca el ritme alegrillu!!!!!

Diumenge, dia de la bicicletada infantil, molt ben organitzada per l'Ampa de l'escola i pels Desfrenats. Jo hi he anat amb en Ferran, que al febrer va fer 4 anys i a partir d'avui ja anem definitivament sense rodetes petites. O sigui, alguna caiguda, però a disfrutat moltíssim amb els circuits que hi havia marcats, em sembla que ha fet unes 20 vegades el del camp de fútbol.
Em sap greu no podeu-vos ajudar en dies així, però només us puc agraïr lo important que és per ells (i nosaltres els pares) aquest tipus d'esdeveniments.
Això sí han al·lucinat amb el diploma i el botellin dels desfrenats!!!!!
FELICITATS A TOTS, TREMPATS !!!!!

PD. Estic intentant muntar un encerrona amb bicicleta de carretera pels pocs desfrenats que en tenim... aviat ho aconseguiré... a més en lato estar a punt de caure a la tentació, ja ho saps només has de fer que dir-ho... ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada