divendres, 4 de juny del 2010

VAYA SEMANITA!!!!

Doncs això vaja quina setmana!!!
1-Dilluns tinc les cames una mica carregades, i decideixo estirar, per demà poder fer una ruta una mica llarga per carretera. Però mentre estiro sento un "crec" al genoll, i em comença a molestar una mica, i al cap d'una estona molt, i està ben "butit". Tranqui tronco, serà un malt gest i ja estarà.
2-Dimarts, la Teresa ha de marxar demà a Eivissa, però al final ho suspèn ja que la Mar no s'acaba de curar. Hem quedava de "Rodriguez" (amb 2 nens) 4 dies, però al final tindré companyia, i sort, perquè hem passat unes nits de mil dimonis. El genoll segueix butit.
3-Dimecres, la feina a tope... el genoll segueix més butit, demano hora al fisio. Tinc un queixal que hem comença a molestar, hem rento les dents, glopejo oraldine, i començo a veure la padrina !!! quin mal, cada vegada és pitjor ( si fos un interrogatori delataria a tots els compatriotes), el dolor era insuportable, vaig glopejar el licor més fort que hi havia per casa (crec que era un brandy, que collons i fa brandy a casa?). És va calmar un mica, però al cap de 5 minuts ja tornava a venir el dolor. Truco al dentista i em dona hora per ja. Anul·lo la hora del fisio, i cap al dentista. Diu que tinc el queixal bastant fotut, i em fa un apanyo, i ja no em fa mal (1 cosa solucionada).
4-Dijous. El genoll continua butit i fent, crec, crec a cada mínim moviment. Vaig al fisio, i em diu que no tinc els meniscs tocats, que sembla que és cosa del cartílag, que millor visiti el traumatòleg.
5-Avui visita al trauma. Estic una mica acollonit, però espero que tot sigui un "sustu" i amb 4 dies de repòs es curi, tot i que no ho veig gaire clar.
RESUM= 0 KMS, un desastre... ja que se suma a la setmana passada que també va ser nefasta en quant kms. Ara que hem començava a trobar força bé, patapam... però bueno tornarem a lluitar, tornarem a vèncer.
BON CAP DE SETMANA A TOTHOM (crec que jo hauré de reposar).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada