dimarts, 1 de juny del 2010

POST FIN DE



Adjunto fotos de la pujada, (no estava de puntetes, portava talons).
De la colla només hi érem jo i en Pont, ja que els compromisos personals no van deixar que vinguessin la resta (entre nosaltres, van preferir sortir de marxa, això sí també van guanyar i per pallissa).
Aquesta vegada també van venir els artistes convidats d'Olot, la família relampago (1 i 2), això sí tenen unes cames més llargues que tot jo sencer. Aquesta baixada és fatídica per aquesta família, un any o altre acaben agafant rampes (d'aquí el nom relampago).
Navegant per internet he vist que dos valents del club van anar a fer la tramunbike, en mañas i l'eruk, i van fer un gran paper. Quina passada la travessada del riu. Com he llegit i crec que deu ser així, és el súmmum del btt. Felicitats a tots els participants.

Un dia m'agradaria fer-la, però ara mateix no tinc ni el físic ni la tècnica (corriols brutals). Potser aconseguiré el track, i algú que tingui gps i l'anirem a fer tranquil·lament.
PD. Tinc les cames una mica trinxades, ahir al vespre vaig fer bastants estiraments i... sorpresa m'he aixecat amb el genoll una mica inflat, i em falla una mica. O sigui com sempre, sóc un pupes de "cuidadu".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada